Ärsyttävä tilanne äsken täällä töissä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
Tänne tuli kaksi miestä ja yksi nainen,hieman olivat ottaneet muttei missään kaatokunnossa.No,tää toinen mies sitten huusi ovelta että hei kaunis!

nainen oli sen jälkeen kuin myrskyn merkki ja kun kassalla kysyin mieheltä että laitetaanko tähän pakettiin narua(osti sellaisen tuulikellon) niin se nainen rääkäisi että kuule laita vaan,se tulee tän miehen VAIMOLLE!!

olin sitten siinä että juuuh..en mä mitään ole tehnyt :o

Sitten se mies vielä vinkkas silmää kun ne lähti ja se nainen oli ihan punainen :laugh:

Noi on sit kivoja. Mua huvittaa ku töis joku mies istuu pöydäs ja sil on tyttöystävä/vaimo mukana niin osa niistä vaimokkeista käy "merkkaamas" sen miehen eli käy oikein kiehäämäs/imemäs sitä miestä. Ja sit ku mies on ihan :o mistä nyt tuulee? ilmeel niin tilanne on viel hauskempi.

Mä olin kans ennen kassa hommissa ja voi että mä vihasin noita! Vaikka olin viimesilläni raskaanakin niin edelleen kysyttiin numeroo ja tuli kommentteja ja vihjauksia... |O En ikinä enää halua semmosiin töihin missä noita idiootteja tapaa! Ja mua kyllä hävetti itteeni silloin, jos joku mies, jolla oli nainen mukanaan osoitti kiinnostusta mua kohtaan. YÄK!

Alkuperäinen kirjoittaja Pulverine:
Ehkä se kommentti oli muistutus sille miehelle, eikä sinulle. Ehkä se mies on niitä, jotka luulevat maistissa olevansa ihan tajuttoman hauskoja ja viehättäviä, vaikka tulee lähinnä kiusaantunut olo. Ehkä se nainen oli kuullut samat jutut jo neljäkymmentä kertaa. E

Nuorille kassatytöille lirkuttelevat keski-iän ylittäneet miehet ovat minusta surullisia :| B)

Tuo oli ihan nuori mies vielä:)

Yhteistyössä