ärsyttävä piirre kaverista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "tavallinen tallaaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

"tavallinen tallaaja"

Vieras
Onko muilla tällaisia tuttavia/kavereita jonka pitää aina laittaa paremmaksi kirppari löydöistä??
Olen puhtaasti iloinen ja onnellinen että kaverini löytää halvalla kirpputorilta ja alennus myynnistä yms. Ja on hienoa että hän saa ne myytyä puhtaasti voitolla eteenpäin kun ei itse tai perhe enää tarvitse.
Mutta sitä en tahdo ymmärtää että hänen pitää ivallisesti aina saada parempi "tulos". Hyvänä esimerkkinä olkoon se kun varasin kirppari pöydän n.vuosi sitten no sain myyntiä nipin napin pöydän maksuun. Tämän ko.kaverin piti sitten myös varata pöytä ja kas kummaa myyntiä oli reilusti toista sataa voitolla. Joka päivä hän soitti vain kertoakseen kuinka paljon oli saanut myyntiä sen viikon ajan.

Mitäpä mieltä olette??! Olen yrittänyt antaa asian olla omassa arvossaan vuosien varrella.
Itse olen miettinyt että hyvään ystävyyteen eikuuluu kilpaileminen

Seuraavan kerran, kun se soittaa tuollaista asiaa, niin purskahda nauruun oikein äänekkäästi. Sitten se kysyy, että mitä. Sitten sanot pari kertaa, että ei mitään, sori, sori, yms. Sitten lopulta myönnyt kertomaan, että voitit juuri vedossa, kun olit sanonut jollekin tutullesi, että tää soittaa sulle ihan varmasti tähän ajankohtaan tästä asiasta.

Yhteistyössä