Ärsyttävä naapuri luulee olevansa niin parempi kun muut!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ääh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ääh

Vieras
Mä en kestä tota naapurin rouvaa! On niin olevinaan parempi kuin muut, varsinkin mulle yrittää koko ajan sitä näyttää! Nytkin just eilen nähtiin postilaatikolla:

- Moi, se sanoo niin hirveen alentuvasti ja hymyilee niin itsetyytyväisenä, et onneks mä oon näin hirveen paljon parempi ku sä!
Mä avaan postilaatikon, mut posti ei ookaan vielä tullut.
- Eikös se posti ookaan vielä tullut, se sanoo pilkallisesti. No joo, nään mä itekin! Ja nyt mä oon taas astetta ääliömpi, kun meen tyhjästä laatikosta hakemaan postia..!
Vielä pitää nälviä mun eilen ostamista kanervista, et ne on "tosi kivat"..! Oikein alentuvasti "tosi kivat"..! Tarkottaa et ne on niin tavalliset ja halvat, ettei niistä muuta voi sanoa ku "tosi kivat"..! Itehän ei semmosia tietenkään vois laittaa! Pitää olla jotain kallista asetelmaa et kaikki varmasti kilometrin päähän näkee miten hienoa ja rikasta sitä ollaan..!
Ja pois marssii niin ylhäisenä korkojaan kopsutellen, et varmasti näkisin miten huikeen tyylikkäästi se on pukeutunu postilaatikollekin..!

Mikä siinä on et toisista pitää koko ajan ajatella huonoa? Huono itsetunto tietysti..! Eiks vois vaan jokainen elää omaa elämäänsä?

Keskustelu menee siis näin:
- Moi
- Eiks se posti ookaan vielä tullut?
- Muuten tosi kivat kanervat teillä

Onpa mukava naapuri:)

Ettei vaan joku ylitulkitsisi toisten tarkoituksia kun on itsellä joku tietty ennakkoasenne...

Yhteistyössä