Ärsyttävä ku en voi ostaa mekkoa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua

Vieras
ku muuten olen hoikka mut mulla on nuo jenkkakahvat. Häihin pitäs löytää jotain juhlavaatetta. Joku jakku varmaan peittäis mut on liian kuuma näin kesällä. Iskee paniikki.

Entä, jos kuitenkin katselisit mekkoja? Varmaan löytyy sinunkin vartalotyypillesi sopiva mekko.

Minä liputan mekon puolesta ja suosittelen jättämään jakut kaappiin. Musta paljon typerämmän näköistä on se, että peitellään. Olet nainen, vartalosi on varmasti kaunis, esittele sitä ylpeänä.

Ja jos et vieläkään vakuuttunut, niin entäs tämä: marssi alusvaateliikkeeseen, osta kunnon liivialushame/korsetti tms. joka kursii jenkkakahvat kuriin. Sitten ainakin näytät kauniilta mekossa.

Hääpukuliikkeiden mekot on tosiaan aika tyyriitä. Tosin on ne monesti laadukkaitakin, ja hyvin tehtyjä.

Menitpä minne tahansa liikkeeseen, niin pyydä myyjältä apua. Anna hänen ehdottaa sinulle muutamaa mallia ja kokeile, vaikka et äkkiseltään tykkäisikään. Joskus käy niin, että ihmisen on vaikea nähdä millaiset leikkaukset/värit/kuosit käy itselle. Äläkä osta ekasta liikkeestä, vaan malta kiertää ja sovitella lukuisia mekkoja. Vielä löytyy sellainen unelma, jota et halua päältäsi pois ottaa :)

Yhteistyössä