ärsyttävä appiukko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karokaro79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

karokaro79

Vieras
nyt olen saanut tarpeeks miehen isästä! Meillä on n.2v ja 5kk ikäiset lapset. Asutaan pienellä paikkakunnalla ja appiukko asuu aikas lähellä meitä. Olemme esikoisen kanssa muuttaneet vasta n.7kk sitten tänne pikkukylään kun muutimme miehen kanssa yhteen. Mies kun ei voinut muuttaa oman yrityksensä takia pk-seudulle joten muutimme hänen luokseen. He ovat asuneet koko elämänsä isänsä kanssa kahdetsaan ja mies osti isälleen oman kämpän kun elämäntilanne muuttui ja me muutimme yhteen. En olisi voinut asua saman katon alla hänen isänsä kanssa. Teimme taloon jossa he kahdestaan asuivat remontin ja olen ihan tyytyväinen lopputulokseen (en aluksi pitänyt koko talosta). Ongelma on se että appiukko pyörii meillä alvariinsa, olihan tämä ennen hänen kotinsa. Mies sanonut tästä monta kertaa, tulee tänne tekemään milloin mitäkin ja pyöri aluksi täällä koko ajan vaikka meille tuli pieni vauvakin, häiritsi koko ajan elämistämme ja tuli joap 8-9 aikaan aamulla meille vaikka meillä on pieni vauva! Olen nyt saanut tästä apesta tarpeekseni ja päättänyt sanoa jatkossa hänelle asiat suoraan vaikka alkaisi vihaamaan minua! Joskus tuntuu että hän tahallaan 'kiusaa' minua kun vein hänen kotinsa ja poikansa. Tänään suutuin appeen lopullisesti kun tuli meille kipeänä! Olen niin kiukkuinen, hän on pilannut koko äitiyslomani ja nyt loppuu mun mielistely ja ens kerrala kun hän tulee kutsumatta taas kylään niin passitan hänet menemään muualle häiritsee!!

Keksi sille jotakin hommia. Ja kohtapuoliin oot tyytyväinen kun esikolla on papparaisesta seuraa.
Jotenkin sun pitäisi saada ajattelutapasi muuttumaan ja olemaan onnellinen lähellä asuvasta papasta. Ja toisaalta tulee mieleen kysymys, että mitä sinä odotit, kun muutit tällaisessa tilanteessa sinne. Pappa-parka.

Kyllä mullakin menisi hermo! Usein vaan vanhemmalle väelle on ihan normaalia tulla ja mennä miten haluavat, ei meilläkään minun isäni (melkein 60-v.) ilmoittelisi mitään tulostaan, jos asuttaisiin samassa kaupungissa.

Tuo on kyllä kinkkinen tilanne, kun toisaalta ikävä pahoittaa papan mieltä, sitten taas se oma rauhakin on aika tärkeää. :( Ymmärrän että sua ap vituttaa.

Yhteistyössä