Ärsyttääkö teitä muita...?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lumiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lumiina

Aktiivinen jäsen
29.10.2005
7 281
0
36
Jos palstailette ja mies tulee lähelle, lukemaan juttujanne, höpöttämään tai suukottelemaan? :whistle:
Mua ärsyttää! :kieh: Äsken meinaa se just otti ihan tuolin ja istu tuohon viereen... Olin ihan :o hittoako siihen tuut, ku mä oon palstalla! Sano vaan, että mä tulin vaan sua helliin ja en lue mitä kirjoittelet... Noh, näytti sen uteliaisuus voittavan ja pakko oli lukee mitä mä näpytän :D Jotenki ahistavaa... :whistle: :D

Höh, eikö pitäny vielä tulla lukemaan tämäkin juttu :laugh: Varmaan täällä kohta palstailee "Lumiinan ukkeli" :laugh:

Jos oot oikein fiksu muija,niin poistu täältä ja mee ukkos luo kun huomio sinua,mitä täällä enää roikut,mene.täältä et taatusti saa samaa huomiota ha hellyyttä,vai saatko ?

Mua yleensäkin ärsyttää jos joku lukee mun kanssa yhtään mitään samaa, siis vaikka lehtee. :kieh: Ja en oo tyytyväinen et mulla yleensäkin on joku ketä tulee suukotteleen. En mäkään mee nuoleskeleen ukkoani kun se pelaa tai lukee tms.
muoks. tai siis olen ietysti tyytyväinen että mulla on joku ;) mutta ei sen tarvii tulla nuokkuun selän taakse kun oon koneella :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja Lumiina:
Jos palstailette ja mies tulee lähelle, lukemaan juttujanne, höpöttämään tai suukottelemaan? :whistle:
Mua ärsyttää! :kieh: Äsken meinaa se just otti ihan tuolin ja istu tuohon viereen... Olin ihan :o hittoako siihen tuut, ku mä oon palstalla! Sano vaan, että mä tulin vaan sua helliin ja en lue mitä kirjoittelet... Noh, näytti sen uteliaisuus voittavan ja pakko oli lukee mitä mä näpytän :D Jotenki ahistavaa... :whistle: :D

Höh, eikö pitäny vielä tulla lukemaan tämäkin juttu :laugh: Varmaan täällä kohta palstailee "Lumiinan ukkeli" :laugh:

juu meillä tekee samaa.on jopa käynyt juttuha lukemassa

Onks noilla miehillä joku oma palsta, jossa ne on yhdessä sopineet tekevänsä noin??? :o

Mun ukko kävi meinaan äsken ihan samat tekemässä! ...ja ärsytti niin pirusti. :snotty: (ei sen tarvi tulla tähän häiritsee...) Ja sit kait sen pitäs tietää, et silloin kun palstailen, en yhtään arvosta sitä, et hällä iskee hellyys hetki.. :ashamed:

Joskus tulee je ei haittaa. En mä mitään sellaista kirjoita ettei se sais nähdä. Enemmän sitä häiritsee mun biisi joka soi toistolla...

http://www.youtube.com/watch?v=auu56uA3bfg

Mä oon sellainen ikuinen romantiikko.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja maantiekiitäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
No olispa mulla mies, joka tulisi suukottelemaan ;) Olkaa tyytyväisiä, kun teillä on joku :)

kuis nettiromanssi etenee? ei oo vittuilua...

Muuta en sano kuin että hyvin etenee =) En enää kerro hänestä mitään palstalla, kiitos niiden, jotka levittivät täällä hänen nikkiään ilman lupaa :| Mahtaa niitä uteliaita nyt harmittaa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja joku:
Jos oot oikein fiksu muija,niin poistu täältä ja mee ukkos luo kun huomio sinua,mitä täällä enää roikut,mene.täältä et taatusti saa samaa huomiota ha hellyyttä,vai saatko ?
No juu, en onneks saa samaa huomiota ja hellyyttä tältä palstalta, ku ukolta. Mutta tulitko ajatelleeksi, että ehkäpä mä olen täällä taukoa pitämässäkin juuri tuosta miehestä ;) "mun ihan omaa aikaa" you know... :whistle: ;)
:D

no mulla lävähtää läppärin kansi kiinni välittömästi, jos joku uskaltaakin tulla pällistelemään, mitä mä kirjotan (siitä se mielenkiinto kylläkin usein herää entistä enemmän)..:D jos mä vaan luen, niin sit mua ei niinkään häiritse. :)

meillä tätä tapastuu joka päivä,ja ärsyttää ja pahasti..mut sillä erolla et se myös lukee kaikki jutut,ja aina kommentoimassa niihin!

Mua kyllä häiritsee jos joku on vieressä kun oon koneella. Se on nimenomaan mun omaa aikaa. Eri asia jos nimenomaan kutsun kattomaan jotakin, mutta noin yleensä se on MUN aikaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Verokarhu laiskana:
Mua kyllä häiritsee jos joku on vieressä kun oon koneella. Se on nimenomaan mun omaa aikaa. Eri asia jos nimenomaan kutsun kattomaan jotakin, mutta noin yleensä se on MUN aikaa.

:wave: Sama täällä.

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Onks noilla miehillä joku oma palsta, jossa ne on yhdessä sopineet tekevänsä noin??? :o

Mun ukko kävi meinaan äsken ihan samat tekemässä! ...ja ärsytti niin pirusti. :snotty: (ei sen tarvi tulla tähän häiritsee...) Ja sit kait sen pitäs tietää, et silloin kun palstailen, en yhtään arvosta sitä, et hällä iskee hellyys hetki.. :ashamed:
:D Varmaankin veikkauksen sivuilla lukee, että mene tänä iltana häiritsemään ja antamaan hellyyttä puolisollesi kun hän palstailee., Lue myös sivusilmällä hänen kirjoituksiaan ja hymähtele huvittuneena hänen jutuilleen... :whistle: :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

:D Varmaankin veikkauksen sivuilla lukee, että mene tänä iltana häiritsemään ja antamaan hellyyttä puolisollesi kun hän palstailee., Lue myös sivusilmällä hänen kirjoituksiaan ja hymähtele huvittuneena hänen jutuilleen... :whistle: :D

Toi saattas vaikka olla siellä käyny, vaik yleensä se käy muilla palstoilla. :D Mut jossakin kyllä taitaa olla "Onks sunkin akka kaksplussalla nyt?" -ketju. :D

Yhteistyössä