V
"vieras"
Vieras
[QUOTE="alkup.";28722858]Pian kaksivuotias.[/QUOTE]
Eli aika pieni vielä. Kaverillasi on hankala tilanne kun 2 v. pitää huomioida ja 7 v. pitäisi pärjätä vähemmällä, mutta ei ole kovin kivaa kun 2 v. huomoidaan eikä 7 v. ollenkaan.
Oletteko te aikuiset koskaan kahdestaan missään, vai onko kaverin lapset aina mukana?
Eli aika pieni vielä. Kaverillasi on hankala tilanne kun 2 v. pitää huomioida ja 7 v. pitäisi pärjätä vähemmällä, mutta ei ole kovin kivaa kun 2 v. huomoidaan eikä 7 v. ollenkaan.
Oletteko te aikuiset koskaan kahdestaan missään, vai onko kaverin lapset aina mukana?