V
"vieras"
Vieras
En tiedä miksi minua tympii niin kovasti kaverini käyttäytyminen.
Ehkä se kertoo sitten jotain minusta, luulisin...?
Kaveri kutsuu usein kylään, ja minä vierailen enemmän hänen luonaan, koska minulla on enemmän käyntiä hänen asuinpaikkakunnallaan.
Jos keskustelemme, hänen on hypättävä vähän väliä esim. katsomaan kohta ekaluokkalaisen lapsen piirustuksia/mentävä katsomaan lapsen leikkejä/lukemaan satua (ei siis iltasatua) jne. Hän ei keskity ollenkaan aikuisten väliseen kanssakäymiseen.
Jotenkin minua ärsyttää hänen kasvatustyylinsä, jossa lapsille ei ole asetettu kunnolla rajoja.
Jos hän soittaa minulle, hän puhuu samaan aikaan lapsille, enkä voi koskaan olla varma onko hän edes kuullut/ymmärtänyt mitä hänelle olen puhunut.
Muiden kaverien kanssa tälläistä ongelmaa ei ole, vaan lapsia esim. vaaditaan välillä odottamaan vuoroaan kun aikuiset keskustelevat.
Onko muilla tälläisia ajatuksia?
Ehkä se kertoo sitten jotain minusta, luulisin...?
Kaveri kutsuu usein kylään, ja minä vierailen enemmän hänen luonaan, koska minulla on enemmän käyntiä hänen asuinpaikkakunnallaan.
Jos keskustelemme, hänen on hypättävä vähän väliä esim. katsomaan kohta ekaluokkalaisen lapsen piirustuksia/mentävä katsomaan lapsen leikkejä/lukemaan satua (ei siis iltasatua) jne. Hän ei keskity ollenkaan aikuisten väliseen kanssakäymiseen.
Jotenkin minua ärsyttää hänen kasvatustyylinsä, jossa lapsille ei ole asetettu kunnolla rajoja.
Jos hän soittaa minulle, hän puhuu samaan aikaan lapsille, enkä voi koskaan olla varma onko hän edes kuullut/ymmärtänyt mitä hänelle olen puhunut.
Muiden kaverien kanssa tälläistä ongelmaa ei ole, vaan lapsia esim. vaaditaan välillä odottamaan vuoroaan kun aikuiset keskustelevat.
Onko muilla tälläisia ajatuksia?