Ärsyttääkö muita ihmiset jotka odotuttavat,tekevät ohareita...??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ärsyyntynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"ärsyyntynyt"

Vieras
..ja sitten itse kuitenkin odottavat muiden hyppivän pillinsä mukaan!!!

Mua ärsyttää.
Mun äitini on juuri tälläinen ihminen.
Ilmooittaa mulle,että tulee huomenna käymään..sitten ei tulekkaan..ei vastaa viesteihin tai puheluihin päivän aikana ja illalla laittaa viestin,että tuleekin seuraavana päivänä..
Ja seuraavana päivänä sama juttu!!

Mä lykkäsin taas kolmena päivänä äitini tulemisen takia omia asioitani jne..
Ja sit hän suuttui,kun ilmoitin eilen etten voinut hänen kanssaan tavata ja hoitaa niitä asioita jotka olisi pitänyt koska mulla oli lääkäri.Argh!
Tuli sellainen olo,et olisi pitänyt lääkäri siirtää tai perua,et hänen kanssaan saan asiat hoidettua joille olin jo kolme päivää antanut aikaa..TURHAAN!!!

no en mä ainakaan peruis omia menojani jos mun äiti tekis noin..mulla vielä inhottavampi tilanne ja pienen lapsemme isä tekee tuota..ja sit aina joudun punnitsemaan et noh lapsi ikävöi isiä ja tää on ainut mahollisuus kun voivat nähdä jos mä taas annan isin tulla kun huvittaa ja odottelen jatkuvasti ilmotuksia koska isukki kerkee tulemaan..todellisuussakin kun näkee lastaan muutenkin maksimissaan 3vrk kuusssa,ja siis ihan max tyo määrä..

Tosi inhottavaa käyttäytymistä.
Tosin itse olen yrittänyt opetella ko ihmisten kanssa relaamaan, jos jostain syystä haluan pitää heidät lähipiirissäni - saatan ihan opetusmielessä tehdä heille ohareita vastapalveluksena.

Mulla on serkku tollainen .
Soittaa ainoastaan silloin kun tarvii apua .
Jos sovitaan vierailu niin se joko tulee tai ei , ei ilmoittele edes mitään vaikka on myöhässä .
Suuttuu jos meille ei sovi hänen ehdottama vierailuaika , ollaan opittu ettei peruta mitään hänen takiaan koska ei voi luottaa siihen että he tulevat.
Viimeksi odotettiin 2h ei kuulunut eikä näkynyt, lähdettiin omille asioille ja hän soittaa vihaisena kun ei olle odottelemassa häntä kotona.

Yhteistyössä