Ärsyttää.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PahaSilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

PahaSilmä

Vieras
Keitin tytölle puuron ja laotoin siihen hillosilmät, nenän ja suun, kun hän niin halusi. Laitoin lisäksi korvat, koska hän pyysi. :kieh: Ajattelin, että se rupeaa nyt syömään tyytyväisenä, kun ei kerran anna minun syöttää.

Mutta sitten alkoi huuto: "tukka" piti vielä saada puurolle. :headwall: sanoin, että en laita enää tukkaa koska hilloa on jo tarpeeksi ja laitoin purkin jo jääkaappiin. Nyt se huutaa "pyydä anteessi minulta äiti" ja "äiti miä ei halua syöä"

Menen syöttämään väkisin, Inhoan tällästä.

Nyt syötin sitä vähän aikaa. Piti sanoa joka lusikallisella, että menee tukkaan, muuten ei avaa suuta. Nyt se vaati saada syödä itse ja että minä lukisin samalla nalle puhia. En suostu. se yrittää koko ajan määräillä.

jätä se puuro siihen pöydälle ja sanot että muuta et ennen saa kun puuro on syöty. eli ei mitään muuta. pistä vaikka jääkaappiin ja lämmitätä sen päivällis aikaan. näin se tohtori phillu opetti ja meillä ainakin toimii.

Se on muuten doctor Pili.

Siellä se istuu syöttötuolissa se mukula ja huhuilee kaikenlaisia uhkauksia minulle. Yleensä se lopulta kuitenkin syö. Ei ois pitänyt antaa sen nukkua niin myöhään.

Meillä vajaa 3v yrittää myös välillä keksiä jos jonkinlaisia juttuja... sitten kun mä en anna periks, huutaa hetken ja tyytyy kohtaloonsa. Jos ei sittenkään vielä syö niin sitten annan ruuan koiralle ja muuta ei tule ennen seuraavaa ruokailua. Toimii ainakin meillä tuon kuopuksen kohdalla. Esikoinen onkin sitten vähän vaikeampi tapaus, mutta eipä se kotona juuri mitään syökkään...

Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Se on muuten doctor Pili.

Siellä se istuu syöttötuolissa se mukula ja huhuilee kaikenlaisia uhkauksia minulle. Yleensä se lopulta kuitenkin syö. Ei ois pitänyt antaa sen nukkua niin myöhään.

kauhee yrittäminen päästä niskan päälle. mein poika on kans tosi tempperamenttinen mutta nyt kun se alkaa käymään viidettä vuotta niin sieltä alkaa kuoriutumaan fiksu poika. mä oon ollu sen kanssa noihin ikäaikoihin perkuleen lujilla. ja ei tää vielä oo loppu. toi neiti on alkanut näyttää kyntensä ja uhkailee mua koko ajan ja yrittää olla talon pomona. sitten täytyy taas laskee se maan pinnalle.. :D doctor pili on ihana..

dr%20_phil_and_dad.jpg

Yhteistyössä