Ärsyttää -.-

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Essie

Aktiivinen jäsen
06.06.2009
7 168
1
36
Tytön isä ei millään ymmärrä sitä ettei tuolle tytölle sais koko ajan juottaa mehuja ja syöttää nannaa ja pullaa. Oon monesti sanonu et nannapäivä on lauantaisin et silloin voi antaa herkkuja mut ei! Aina kun tyttö tulee kotiin niin on nannapussit, mehua munkkia syötetty autossa :kieh:
Miten mä saisin sen pölvästin tajuamaan et miten väärin se tekee? :/

Alkuperäinen kirjoittaja Metso:
Printtaa isälle luettavaksi faktaa ylipainosta ja sen riskeistä, joku oikeen ihana kuvakin vois olla hyvä.

Juu no luulis sen ymmärtävän kun hän on itsekin ollut ylipainoinen. Mut ei näköjään :kieh:

Mä olen aina huolissani lasten hampaista, kun koko ajan jauhetaan karkkia. Meillä on xylitoltabletteja siksi, että voi aina ottaa jos tulee namuja syötyä sekä ruuan jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Seikkailija Dora:
ymmärtääkö se että hampaat kärsii jatkuvasta sokerimässäilystä vai eikö se vaan välitä?

No ei vissiin välitä, ei meinaan piitannut ollenkaan kun sanoin että tytölle on vissiin tulossa jo reikiä :(

Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Mä olen aina huolissani lasten hampaista, kun koko ajan jauhetaan karkkia. Meillä on xylitoltabletteja siksi, että voi aina ottaa jos tulee namuja syötyä sekä ruuan jälkeen.

Juu no meillä on nannapäivä lauantaisin ja purkkaa/xylitolpastilleja annetaan tytölle ruokailun jälkeen. Mut sit kun hän menee sisälleen, aina on nannaa kun hän tulee kotiin ja sit hän kertoo mitä kaikkea hyvää iskä ja isovanhemmat syötti taas kerran :kieh:

Yhteistyössä