Ärsyttää!

14.01.2010
374
0
16
Minulla on ilmeisesti golffaaja- Minean VANHA numero kun on tullut jo monen kuukauden ajan soittoja toimittajilta/ lehdistä kyseiseen henkilön liittyen.

Erityisen pahalta tuntui kun ihmiset laittoivat viestejä ja onnittelivat vauva-uutisesta kun olen itse saanut
viimeisen vuoden aikana jo kolme keskenmenoa... Viestit tulivat juuri toisen keskenmenon jälkeen ja tuntuivat lähinnä huonolta pilalta :'(

Pitää kait vaihtaa numero kun en kestä noita toimittajien soittoja ja vauva-onnitteluita vaikka niitä tuleekin harvakseltaan 2-3krt/kuukaudessa

Onko kellään ollut vastaavaa?

Ja ei ole provo, tuskin Mineakaan haluaa että ihmiset lähettelevät hänelle kuuluvia henk.kohtaisia viestejä puhelimeeni vaikkei kiinnostakaan niitä levitellä eteenpäin

Eks siinä pitäis olla joku aika (3v. muistaakseni) kun antavat jonkun käytetyn numeron taas jollekin käyttöön...toisaalta kyllä pieni aika, joten on varmaan mahdollista että noin käy joskus...harmi.

No mulla on jonkun oululaisen pelimiehen numero, vieläkin saattaa naiset soitella baarista keskellä yötä vaikka tää ollut mulla nyt 5v....
Mahtaa olla hienot kuviot elämässä kyseisellä herralla, sain kyllä hyvät naurut kun tämän numeron sain ja alkoi munanvonkausviestiä tippua ;D

Yhteistyössä