Ärsyttää yli kaiken sellaiset ihmiset, jotka soittavat VAIN silloin, kun tarvitsevat jotain. Kuinka törkeää!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hermot pinnassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hermot pinnassa

Vieras
Mitään ei kuulu moneen kuukauteen ja sitten tarvitaankin apua jossain niin soitetaan :headwall:

Itse yritämme soitella kaikille tasapuolisesti ihan muuten vain, mutta loppuu kyllä tuollaisen käytöksen jälkeen soittelu meidänkin puolelta. On kyllä niin ärsyttävä ihmistyyppi.

Eilenkin soitti miehen "kaveri" josta ei ole kuulunut mitään kuukausiin, sanoin miehelle kun puhelin soi, että ihan varmasti tarvitsee taas jotain sinulta, niin kaverin asia oli se, että ois autoa tarvinnut lainaan pariksi tunniksi. No ei herunut lainaksi autoa tällä kertaa, eikä kyllä ensi kerrallakaan.

mINÄ SANON SULLE NYT IHAN SUORAAN, ETTÄ ITSE EN AINAKAAN TARVITSE YSTÄVIÄ KUIN SITÄ VARTEN, ETTÄ JOSKUS SAATAN TARVITA APUA TAI TUKEA. MIHINKÄÄN HÖMPPÄPÖMPPÄSEURIUSTELUUN EI MIELENKIINTO RIITÄ. MUTTA YRITÄN VÄLILLÄ HÖMPPÄPÖMPPÄILLÄKIN JA OLLA OLEVINAAN YHTEYKSISSÄ, KOSKA KOSKAAN EI TOSIAAN TIEDÄ MILLOIN TARVITSEN APUA KO. IHMISELTÄ.

JOS EN PELKÄISI MITÄ VOI MINULLEKIN VIELÄ JOSKUS TAPAHTUA, TAI SITÄ ETTEI LÖYDY APUA KUN SITÄ TARVCITSEE, NIIN LOPETTAISIN KAIKKI TURHAT KAVERISUHTEET. EN TARVITSE KAVEREITA OIKEESTI MUUHUN KUIN JUURI SIIHEN JOS TARVITSEN JOTAIN APUA.

No tarkoitin nyt sukulaisia ja ystäviä.

Mikä on meidän motiivi auttaa tyyppiä joka ei koskaan soita ihan muutenvaan? Suurinosa tapauksista on vielä sellaisia, että jos heille soittaisi jostain asiasta, niin ei heruisi apua elleivät itse siitä jotain hyötyisi.

Päätimme, ettei enää auteta tällaisia ihmisiä. Miksi olla edes tekemisissä tällaisten kanssa?

Ja kyllä minulla on ystäviä joilta en todellakaan halua mitään muutakuin ystävyyttä, kuuntelevat minua, ei aina tarvitse saada palveluksia

Mua taas vituttaa turhan soittelijat. Kyllä minä siis mielelläni kavereita TAPAAN, mutta jos joku soittaa jotain hyvääpäivääseurustelupuhelua niin kyllä sapettaa sellainen luurissa luuhaaminen.

Soitellaan vain silloin, kun on oikeaa asiaa, ei muuten kiitos.

No tarkoitin ihan kaikenlaista yhteydenpitoa. Yleensä se nyt vain on soittelua, kun ei kenenkään ovellekkaan nykypäivänä ole enää asiaa ilmoittamatta. Pitäähän se soittaa, jotta voi sen tapaamisen sopia.

Nää tyypit ei ikinä soittele näitäkään puheluja. Aina kun puhelin (tai facebook) piippaa, niin tietää että taas se haluaa jotain. Milloin pyydetään rahaa lainaksi tai kuskaamaan johonkin tms

Ei heru enää

Tuo ihmistyyppi on raivostuttava! Saattaa mennä vuosikin ettei ole missään yhteydessä ja sitten yhtäkkiä antaa kuulua itsestään -koska tarvitsee jotakin. Minä en enää ole ollenkaan yhteydessä sellaisiin ihmisiin, eikä auttaminenkaan yleensä onnistu.

Toi on yksi niistä syistä miksi katkaisin välit isääni.
Joko se soitti kännissä ja tilitti kuinka kamala avioliitto sillä oli äidin kanssa tai sitten tarvi kyytiä, rahaa tms.

[quote="a p";30774655]no tarkoitin ihan kaikenlaista yhteydenpitoa. Yleensä se nyt vain on soittelua, kun ei kenenkään ovellekkaan nykypäivänä ole enää asiaa ilmoittamatta. Pitäähän se soittaa, jotta voi sen tapaamisen sopia.

Nää tyypit ei ikinä soittele näitäkään puheluja. Aina kun puhelin (tai facebook) piippaa, niin tietää että taas se haluaa jotain. Milloin pyydetään rahaa lainaksi tai kuskaamaan johonkin tms

ei heru enää[/quote]

ei niitten kanssa ole tosiaankaan pakko olla yhteyksissä.
Mä sentään vastavuoroisesti olen itse antamassa apua, jos joku tarvitsee. Koska tosiaan voin tarvita sitä itsekin.

Oletko koskaan kuullut tekstiviesteistä. Mä en ainakaan vastaile kun kaverit soittaa. Vastailen ainoostaan perheenjäsenille, enkä tällä tarkota mitään 50-luvun ydinperhettä samassa taloudessa, vaan rakasta perhettä, sukulaisia.

ja meistä tuntuu, että ollaan näiden ihmisten "kaverilistalla" vain sen takia, että jos tarvitsee apua. Ei me olla mitään auttajia, vaan ollaan kuviteltu olevamme näiden ihmisten ystäviä (sen takia heitä autettukkin)

Ja on sitä näiden kanssa joskus oltu tekemisissä ihan muutenvaan. Kyllä ne omat yhteydenpidot pikkuhiljaa loppuu, jos itse on aina se joka ottaa yhteyttä. Nähdään vain silloin ohimennen kun tuo lapsensa meille hoitoon :O no eipä tuo enää.

[QUOTE="a p";30774655]No tarkoitin ihan kaikenlaista yhteydenpitoa. Yleensä se nyt vain on soittelua, kun ei kenenkään ovellekkaan nykypäivänä ole enää asiaa ilmoittamatta. Pitäähän se soittaa, jotta voi sen tapaamisen sopia.

Ei heru enää[/QUOTE]

No sitten vaan välit poikki, eipä se teidän elämään vaikuta jos ette muutenkaan ole juurikaan tekemisissä. Heh.

Itse en soittele yleensä edes tapaamisesta. Nehän sovitaan nykyään tyyliin facebookissa tai whats upissa.

[QUOTE="REALISTI";30774669]ei niitten kanssa ole tosiaankaan pakko olla yhteyksissä.
Mä sentään vastavuoroisesti olen itse antamassa apua, jos joku tarvitsee. Koska tosiaan voin tarvita sitä itsekin.

Oletko koskaan kuullut tekstiviesteistä. Mä en ainakaan vastaile kun kaverit soittaa. Vastailen ainoostaan perheenjäsenille, enkä tällä tarkota mitään 50-luvun ydinperhettä samassa taloudessa, vaan rakasta perhettä, sukulaisia.[/QUOTE]

No eipä tule näiltä tyypeiltä tekstiviestejäkään. Facebookissakin me ollaan aina ne jotka ensin lähettää viestiä, mitä kuuluu tms. Nyt on loppunut sekin, koska ei tosiaan aina jaksa olla se joka yrittää pitää yhteyttä.
Kun tulee äkillinen rahapula tai lapsenhoidon tarvetta yllätys laivamatkan ajaksi, niin kyllä sitten osataan facebookissakin laittaa viestiä

Yhteistyössä