Ärsyttää tää mun kateus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
siis mulla on äärettömän hyvä ystävä, ollaan aina hengailtu yhdessä. Nyt sitten kun ollaan perheet perustettu, niin olen hänelle kateellinen miten hyvin hänen asiat on. Löyti hyvän, rikkaan miehen, heillä on hieno iso uusi talo ja molemmilla upouudet autot ja lapsia kun alkoivat tekemään, niin olivat päättäneet et ensin poika ja kahden vuoden päästä tyttö, no just niin kävi ja ystäväni vain kukoistaa kauneuttaa raskauksienkin aikana ja päässyt helpolla, synnytykset menneet tosta vaan muutamassa tunnissa ilman repeämisiä. Siis hällä on kaikki niin täydellisesti miten vaan ihmisellä voi ja kaikki tuntuu menevän niin kuin haluaa. Mutta olemme hyviä ystäviä ja minua harmittaa suunnattomasti kun olen kateellinen, en haluaisi olla :( en sitä hälle näytä mitenkään. Mutta huomasin kun toista lasta odottivat ja oli ennen raskautta niin varma tytöstä, niin toivoin heille poikaa jotta ystävän silmät vähän avautuisivat ettei kaikki mee aina niin ku haluaa.
Kiitos kun sai purkautua.

Vinkkivinkki: Monet ihmiset ovat taitavia pitämään ongelmansa vain omassa perheessään, vaikka olisi hyviäkin ystäviä. Taatusti heilläkin on vaikeutensa, mutta eivät vain halua tuoda niitä julki kenellekään.

mutta jokaiselle "annetaan ristinsä kannettavaksi" eli on heilläkin jotain huolia joskus tai tulee olemaan. sitä paitsi nuohan on ulkoisia seikkoja mitä kadehdit. sulla on varmasti jotain mitä hänellä ei!

onhan mulla äärettömän ihanat lapset ? onhan noi ulkoisia seikkoja mitä mainitsin, mutta mulla itsellä kaikki muut asiat aika huonosti mutta nuo ihanat lapset! Eikä pitäis verrata itseään muihin, tyhmäähän tää on mutta minkäs teet.

voi sua höpsöö :) Omat vaikeutensa kullakin on. Miten sulla sitten on asiat? Vaikka itse syyllistyin ajattelemaan tyhmästi, kun olimme ystäväni kanssa raskaana ja hän sanoi että me saamme varmasti toisen pojan, ja että he saa kans pojan kun tyttö oli jo. Mutta toisn kävi. Tytöt tuli molemmille. Ja olin hieman tyytyväinen.

no mulla meni lapsi toiveet itselläni just päinvastoin ekasta toivoin tyttöä tuli poika ja ja sit innostuin toivomaankin toista poikaa tuli tyttö, nyt sillä ei enää olee mitään merkitystä, lapset ovat äärettömän ihania ja rakkaita, ekaan synnytykseen tai sektioon meinasin kuolla ja toinen synnytyskin meni niin päin pyllyä, etten enää saa lapsia hankkia. Meillä on raha-asiat huonosti tai siis tosi tiukilla ollaan, mittää ylimääräistä ei saada. Mieheen ei ole mulla tunteet kohdillaan, työpaikkani meni konkurssiin joten ei ole työpaikkaa. Siinä jotain mitkä ei ole menny kovin hyvin.

Yhteistyössä