ärsyttää ristiäislahjasta.. oon sylikummi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sylikummi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sylikummi

Vieras
ostin kalliin kehyksen ja siihen kaiverrukset jotka kysyin äipältä niin näin jälkeen päin selvis että kaikki on päin honkia..

se kerto mulle väärän painon,väärän pituuden väärän nimen

ainut mikä kai koko kehyksessä on oikein ni on syntymäpäivä..

kellonajasta en tiä..

jotenkin sapettaa että jos ei muistanut niin miksei esim tarkastanut kuitenkin hänen esikoisensa kyseessä. ei kai se multa pois oo iteppä anto tiedot mutta no ärsyttää

Huh.. onpas tosi ärsyttävää :( Ei sellanen kiva ole jälkeenpäinkään lapselle kun kehys olisi mukava muisto säilyttää.
Miten tuo asia tuli ilmi? Ts. sanoiko lapsen äiti että tiedot ovat väärät?

Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Etkö sinä saanut lapsen syntyessä tietoa koska lapsi on syntynyt ja mittoja? Nehän kuitenkin yleensä ilmoitetaan samalla kuin ilmoitetaan että lapsi on syntynyt?

Monet tutut eivät muuten ole ilmoittaneet minulle, olen kans itsekin noihin mittojen ilmoitteluun tottunut.
Mun kaveri ei kertonut ja kun myöhemmin kysyin, niin oli ihmeissään ja yllättynyt kysymyksestä ja kysyi multa että miksi niitä tiedustelen ;) Vähän hämmennyin kyllä.

Me ollaan laitettu sellasen lahjan mukana johon tulee kaiverrus niin lahjakortti ko. liikkeeseen mistä lahja ostettu että saa käydä kaiverruttaa sen ite. Eipä tule sekaannuksia.

no nimihän tuli nyt heti ristiäisissä ilmi

ja nämä painot/piduudet hoksasin katsoa myöhemmin siitä viestistä minkä lähetti kun vauveli oli syntynyt ja ne ainakin ihan eri kun mitä mä kaiverrutin. muutenkin vaihto painon vielä eka sano yhden esim 3,5 sitten kerroin ne kultasepänliikkeessä ja 2 tunnin päästä tuli että eikun paino olikin 4kiloa no onneksi ei ollut ehtinyt kaivertaan ja sain sen painon minkä jälkimmäiseks annoin mutta kun sekin on väärä..
se mikä lopulta oli mun ostamassa kehyksessä ja vauvan paino niin paino eroa 500g et ei mikään 5g heitto =(

ja mitä ristiäis lahjoja katoin niin niissä oli eri pituudet ja painot mitä mun kehyksessä.

no ei voi mitään mä kysyin ja laitoin ne mitä sanottiin. mutta ompa tosiaan kiva kun vauveli isompi niin kaikki päin mäntyä.nimeä myöten..

Oletko äidin vai isän sukulaisia.. onko välit ok tai onko äiti ok.. ihan todella tuntuu tahalliselta jotenkin..
Käy kehys pois, korjauta.. jos ei tuhottoman kallista.. vie sitten takaisin..
Vaikea tilanne

Alkuperäinen kirjoittaja Oddball:
Me ollaan laitettu sellasen lahjan mukana johon tulee kaiverrus niin lahjakortti ko. liikkeeseen mistä lahja ostettu että saa käydä kaiverruttaa sen ite. Eipä tule sekaannuksia.

Me saatiin kans kuopukselle kortti korurasian sisällä, missä luki, et kaiverrus on maksettu oston yhteydessä, ja et itse hoidetaan asia, jos halutaan kaiverrus, ja sit oli liikkeen leima siinä.

Onpa käyny tosi ikävästi. Noissa mitoissa ja nimiasioissa kyllä kannattaa olla tarkkana ja mieluiten varmistaa tiedot kerta kiellon päälle. Voiskohan kaiverruksia tasottaa ja laitattaa uudet kaiverrukset?

Alkuperäinen kirjoittaja sylikummi:

ja nämä painot/piduudet hoksasin katsoa myöhemmin siitä viestistä minkä lähetti kun vauveli oli syntynyt ja ne ainakin ihan eri kun mitä mä kaiverrutin. muutenkin vaihto painon vielä eka sano yhden esim 3,5 sitten kerroin ne kultasepänliikkeessä ja 2 tunnin päästä tuli että eikun paino olikin 4kiloa no onneksi ei ollut ehtinyt kaivertaan ja sain sen painon minkä jälkimmäiseks annoin mutta kun sekin on väärä..
se mikä lopulta oli mun ostamassa kehyksessä ja vauvan paino niin paino eroa 500g et ei mikään 5g heitto =(

ja mitä ristiäis lahjoja katoin niin niissä oli eri pituudet ja painot mitä mun kehyksessä.

no ei voi mitään mä kysyin ja laitoin ne mitä sanottiin. mutta ompa tosiaan kiva kun vauveli isompi niin kaikki päin mäntyä.nimeä myöten..

kysyitkö häneltä mittoja juuri kehystä varten? jos hän vaan muisteli väärin.. synnytys kun tunnetusti jättää osan aivotoiminnastakin laitokselle..

Alkuperäinen kirjoittaja Outo heppu:
Oletko äidin vai isän sukulaisia.. onko välit ok tai onko äiti ok.. ihan todella tuntuu tahalliselta jotenkin..
Käy kehys pois, korjauta.. jos ei tuhottoman kallista.. vie sitten takaisin..
Vaikea tilanne

äidin sukua olen..
miks pyytää ees kummiks jos kuitenkin oon noin vastenmielinen että pitäs tahallaan väärät tiedot antaa.. en käsitä..

ite oon omien kummeilta jokanen saanut kehyksen ja se on mun mielestä ihana muisto vanhempanakin ja jos en oo muistanut esim syntymä aikaa niin kyllä mä oon tarkastanut toisin muistan kyllä jokasen lapsen syntymäajat ja syntymä mitat ulkoo ilman lunttejakin ja lapsia kuitenkin 4..

Itse kaiverrutin väärän painon soittorasian kanteen... Siis omasta lapsestani. Tai no, ikinä ei selvinnyt, oliko vika minun vai myyjän. Oli kuitenkin niin kiva liikkeenpitäjä, että antoi mulle uuden kannen ja siihen kaiverruksen ilmaiseksi. =)

Jospa noi kaiverrukset voisi tosissaankin siloittaa?

Itse kaiverrutin väärän painon soittorasian kanteen... Siis omasta lapsestani. Tai no, ikinä ei selvinnyt, oliko vika minun vai myyjän. Oli kuitenkin niin kiva liikkeenpitäjä, että antoi mulle uuden kannen ja siihen kaiverruksen ilmaiseksi. =)

Alkuperäinen kirjoittaja voi käsi:
Alkuperäinen kirjoittaja sylikummi:

kysyitkö häneltä mittoja juuri kehystä varten? jos hän vaan muisteli väärin.. synnytys kun tunnetusti jättää osan aivotoiminnastakin laitokselle..

juu..eli liikkeestä soitin ja kysyin että muistaako mitat nyt mutta lisäsin että jos haluat tarkistaa niin saatko tämän päivän aikana selville..sanoi kuitenkin että muistaa ne ja niinpä kirjasin ne ylös

Alkuperäinen kirjoittaja marjaana:
Onpa käyny tosi ikävästi. Noissa mitoissa ja nimiasioissa kyllä kannattaa olla tarkkana ja mieluiten varmistaa tiedot kerta kiellon päälle. Voiskohan kaiverruksia tasottaa ja laitattaa uudet kaiverrukset?

Ainakin sormuksen kaiverrus onnistu korjata, niin luulisin, et onnistuuu kehyksenkin, mut mä veisin jollekin taitavalle kaivertajalle, enkä kelle tahansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Mulla vaan tuli mieleen, et voisko äiti olla niin pahasti masentunu, et sano vahingossa lapsensa tiedot väärin........ :/ AP??

hmm en osaa sanoa yksin hoitelee paljon mutta vauveli on kyllä kiltti ja nukkuu 10h yö tunteja.

mä kai oon niin törkee etten viitti enään korjauttaa tekstejä tekee sen vaikka ite..
ite kun en missään rahassa ui ja panostin tuohon vähän yli 50e kehykseen..

Alkuperäinen kirjoittaja heh:
Alkuperäinen kirjoittaja Sompio:
Etkö sinä saanut lapsen syntyessä tietoa koska lapsi on syntynyt ja mittoja? Nehän kuitenkin yleensä ilmoitetaan samalla kuin ilmoitetaan että lapsi on syntynyt?

Monet tutut eivät muuten ole ilmoittaneet minulle, olen kans itsekin noihin mittojen ilmoitteluun tottunut.
Mun kaveri ei kertonut ja kun myöhemmin kysyin, niin oli ihmeissään ja yllättynyt kysymyksestä ja kysyi multa että miksi niitä tiedustelen ;) Vähän hämmennyin kyllä.

Mua taas on aina hämmästyttänyt miksi ihmiset kuvittelee että esim. työkaverit on kiinnostunu tarkoista mittatiedoista. Jos jollekin on vauva tullu niin kiinnostaa onko poika vai tyttö, mutta ei kyllä liiemmin onko 48 vai 49 senttiä.

Ite en laittanu mittoja kun ilmotin vauvasta, lähinnä pienten lasten äidit niitä kyseli.

Yhteistyössä