Ärsyttää nuo naapurin kakarat!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murr
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murr

Vieras
Kun ei voi uskoa, että on kiire, ei voi silittää koiraa nyt. Yrittää jatkaa matkaansa vaan ei kun lauma pieniä perkeleitä seuraa perässä ja roikkuu koirassa.

Anteeksi nyt, mutta pisti vähän risomaan, kun ei voida uskoa selvää kieltoa. Ketään ei varmaan kiinnosta.

Mikä siinä yleensäkin on, että koirat(varsinkin pienet ja söpöt) on jotain yleistä riistaa, jota saa käydä kähmimään lupaa kysymättä?

Ei saa silittää koiraa, ei pientä, eikä isoa, ei söpöä eikä vähemmän söpöä, ilman lupaa.

Ei edes sellaisten ihmisten koiria, jotka kutsuvat lapsia "kakaroiksi" ja "pieniksi perkeleiksi."
Ei, vaikka jonkin universaalin koodin mukaan voisi kenties ajatellakin, että moisilla ihmisillä pienempi kantilainen itseisarvo ja sen myötä itsestään ja eläimistään -määräämisoikeus kuin "oikeilla ihmisillä".

;)

Mä ymmärrän sua oikein hyvin. Meidän söpöä pikkukoiraa olisi aina muksut tulossa silittämään, mutta oman pihan muksut osaa jo aika hyvin pysytellä poissa ainakin siihen saakka, että tullaan takaisin lenkiltä. Mä sanon aina vaan, että koiran täytyy ensin päästä pissalle. Sama jos meillä on muuten vaan kiire, niin kuljen vaan eteenpäin ja sanon, että nyt ei silitellä, meillä on kiire.

Mun lapseni meinaa myös mennä muiden koirien luo silittelemään, vaikka olen sille iät ajat paukuttanut päähän, että ensinnäkin vieraita koiria ei lähestytä ellei omistaja anna lupaa. Eikä hänen tarvitse niitä ylipäätään lähestyä, mä en hirveästi luota muihin koiriin. Ja kun tyttö vielä itse haisee koiralle, niin en halua että jollain vieraalla koiralla kilahtaa siinä kohtaa. Meillä on koira, meillä on tuttuja koiria omassa talossa, ne saa kyllä riittää. Vieraisiin koiriin ei tarvitse koskea.

Yhteistyössä