V
"vieras"
Vieras
Mies on ahne eikä halua, että sulle jää mitään. Ahnehtii kaikki itselleen, todella vastenmielistä 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
(kantsii vaan ostaa se tuplaleikkelepaketti tai tuplasti niitä tarjoustuotteita ja laittaa lappu päälle, minkä haluaa säästää itelleenkin)
Juuri eräässä kauppaketjussa myydään jättikokoisia jäätelötuutteja euron kappale. Mies osti neljä ja söi lapsen mentyä nukkumaan kolme. Minua lähinnä nauratti.
Mies on terve, hyväkuntoinen (pyykkilautavatsa, toisin kuin minulla) ja aivan ihana isä. Jos naiset syövät makeaa suruunsa, niin miksi miehet eivät saisi syödä vaikka siksi, että kun halvalla sai?
Ja jäihän mullekin yksi tuutti![]()
Juuri eräässä kauppaketjussa myydään jättikokoisia jäätelötuutteja euron kappale. Mies osti neljä ja söi lapsen mentyä nukkumaan kolme. Minua lähinnä nauratti.
Mies on terve, hyväkuntoinen (pyykkilautavatsa, toisin kuin minulla) ja aivan ihana isä. Jos naiset syövät makeaa suruunsa, niin miksi miehet eivät saisi syödä vaikka siksi, että kun halvalla sai?
Ja jäihän mullekin yksi tuutti![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä...;28149956:Jos miehesi söisi joka kerta sinunkin tuuttisi ja tämä tapahtuisi joka kerta niin hänellä ei todellakaan olisi pyykkilautavatsaa.
Onko kolmella ja neljällä tuutilla niin suurta eroa?