Ärsyttää, mies ja kauppojen tarjoukset, mitä tekisit??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärrrsyttttääää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En mäkään ymmärrä tota, että kaikki pitää heti kerralla ahtaa napaansa. Ahtaako itseensä myös, silloin kun on täynnä? Vai tunteeko kylläisyyttä ollenkaan? Ei tollanen kyllä säästämiseltä kuulosta, ei ainakaan rahan säästämiseltä.

Jos tässä ap olisi mies, niin pitäisi vaan ymmärtää kun rouvalle herkut maistuu.. :D

Ehkä kantsis toho puputtamiseen suhtautua niin, jotta parempi se niit vanukkaitakin mussutella kuin vetää kaljaa. ;) Moni mies tuntuu nykypvänä olevan perso makealle.. ja kyl nuo meilläkin häviää "ihan itestään" jääkaapista, oli sit vanukkaat tai pari peltiä lihapullia. Ok, syötäväks ne on tehty.. Meillä miesväelle voi laskea reippaasti 2,5-3 kertaisen annoksen kun vertaa normi syöntimäärään. Sit voi jtn ehk jäädä ylikin.
Joskus ne lihapullat ym menee siks, kun olettavat naisen olevan hyvillään kun tekeleet maistuu ja ähkivät toista miellyttääkseen. :) (kotoa opittua..)

Toki jos tämä kaiken puputtaja tuppaa pullistumaan, niin ymmärrän ap:n huolen. Tietty miestyyppi nyt yleensä vaan tuntuu syövän jonnekin pohjattomaan mahaan.. eikä näy missään. (kantsii vaan ostaa se tuplaleikkelepaketti tai tuplasti niitä tarjoustuotteita ja laittaa lappu päälle, minkä haluaa säästää itelleenkin ;) )

Itse olisin eniten huolissani tuossa miehen ahmimasta ruokamäärästä. Jos syö ihan normiannokset normiruokaa ja sen päälle lappaa vielä ne vanukkaat ja vähän leikkelettä yms. mitä jääkaapista löytyy. Jos ei vielä ole paino-ongelmaa, niin taitaa ainakin tulevaisuudessa olla. Eihän se ole terveellistä koko aika lapata jotain suuhun.

Ymmärrän täysin aloittajan ärsytyksen. Varsinkin, kun minä olen meillä se joka käy kaupassa, eli maksaa ja kantaa sen ruuan kotiin. Tuo ei todellakaan ole tervettä. Tuollainen aloittajan mies ei vaikuta aikuiselta ihmiseltä, vaan pieneltä lapselta jolla ei ole mitään itsehillintää, saatika sitten järkeä. Tai sitten ahmimishäiriöiseltä aikuiselta.

Mikäli elämää tuollaisen henkilön kanssa haluaa jatkaa, niin kyllä silloin ainoa mahdollisuus lienee ostaa kummallekin omat jääkaapit. Ahmija saa sitten käydä ostamassa omat ruokansa ja ahmia miten huvittaa. Eli maksakoot, kantakoot ja ahmikoot silloin minkä lystää.

Ei kuulosta yhtään normaalilta. Ja olen aika järkyttynyt, miten moni täälläkin hyväksyy moisen ahmimisen eikä näe siinä mitään kummallista. Ei ihme, että liikalihavuus on palstallakin niin yleistä, kun on ok vetää kahden viikon vanukkaat kerralla + kaikki muu ostettu. Ei limsaa kuulu vetää pulloja päivässä. Vaikka vastauksista päätellen yksi jos toinenkin sitä harrastaakin...

No ei tuo kyllä normaalilta kuulosta..onko miehellä itsekuria ollenkaan?Lapset saattavat olla tuollaisia, et jos on jotain herkkuja jääkaapissa/kaapissa, niin ei malteta olla syömättä/juomatta kaikkea kerralla tai käydä napsimassa vähän väliä..

[QUOTE="a p";28148593]Mua ärrsyttää se. että kaikki pitää syödä HETI, en todellakaan voi ostaa itelleni mitään herkkuja jemmaan, kun ei edes vieraille tarkoitetut keksipaketit pysy tallessa.

Juustopakettikin ostettiin eilen (valmiiks siivutettuja) se on tänään jo loppu, samoin leikkelepaketti, kun niitä pitää käydä närppimässä vähän väliä. Mutta se ei auta et niitä ostetaan sit enemmän, kun mies syö nekin

Kun mikään määrä ei riitä, ellei se sitten ole tuhottomasti[/QUOTE]

Jatkuva napostelu ei ole lainkaan hyväksi suun terveydelle. Vähän väliä kun nappaa jotain suuhunsa, niin se tarkoittaa koko päivän kestävää happohyökkäystä suussa. Sylki ei ehdi korjaamaan hapon aiheuttamia vahinkoja ja se johtaa voimakkaaseen reikiintymiseen.
Kannattaisi miettiä napostelun vähentämistä, ennen kuin suurin osa hampaista on juurihoidettuja tai poistokunnossa.

Juuri eräässä kauppaketjussa myydään jättikokoisia jäätelötuutteja euron kappale. Mies osti neljä ja söi lapsen mentyä nukkumaan kolme. Minua lähinnä nauratti.

Mies on terve, hyväkuntoinen (pyykkilautavatsa, toisin kuin minulla) ja aivan ihana isä. Jos naiset syövät makeaa suruunsa, niin miksi miehet eivät saisi syödä vaikka siksi, että kun halvalla sai?

Ja jäihän mullekin yksi tuutti :)

Juuri eräässä kauppaketjussa myydään jättikokoisia jäätelötuutteja euron kappale. Mies osti neljä ja söi lapsen mentyä nukkumaan kolme. Minua lähinnä nauratti.

Mies on terve, hyväkuntoinen (pyykkilautavatsa, toisin kuin minulla) ja aivan ihana isä. Jos naiset syövät makeaa suruunsa, niin miksi miehet eivät saisi syödä vaikka siksi, että kun halvalla sai?

Tämä on minusta normaalia, ap:n miehen toiminta ei. Kyllä meilläkin mies voi vetäistä vaikka litran jäätelöä kerralla ja se on edelleen mielestäni normaalia. Epänormaalia on, ettei kertakaikkiaan pysty olemaan syömättä esim. seuraavaksi päiväksi varattuja keksejä, jne.

Jos miehesi söisi joka kerta sinunkin tuuttisi ja tämä tapahtuisi joka kerta niin hänellä ei todellakaan olisi pyykkilautavatsaa.

Joo-o, mulla on toi sama ongelma kuin miehelläsi... En tiiä mikä siinä on, mutta pitää just joku keksipaketti syödä aina kokonaan. Ei meillä ole mitään vierasjemmaa, kun mä aina syön kaiken. En oo ylipainoinen (BMI 22), mutta eipä tuota lihoakaan tarvisi. En mä tiiä miks mulla on niin huono itsekuri. Mies sitten aina valittaa kun pitää kaikki heti syödä.

Ei tuo nyt ihan normaalilta kuulosta. Jos ei siis ikinä osaa hillitä itseään ja vetää ne toisenkin herkut naamaansa. Merkkaisin varmaan osan herkuista itselleni, luulis tuon vähän herättelevän miestä. Tai sitten ei. Meilläkin mies on perso makealle ja välillä ärsyttää kun kaapeissa ei ole kuin keksiä, karkkeja ym. jos ei itse ole päässyt kaupassa käymään. Melkein joka ilta mies sitten noita herkkuja syö, tarjoaa kyllä niistä minullekin. Mutta itse en vaan oikeasti jaksa joka ilta makeaa syödä. No, jospa tuo vähän vähenis tuo herkkujen osto, kun meillä on tuo vauvakin. Nythän vauva ei mitään niiden päälle tajua, mutta isompana kyllä. Ja miehelle puhunutkin tästä, että sitten ei voi noita herkkuja niin syödä ja ainakin tässä vaiheessa on samaa mieltä. Tai sitten se vaan piilottaa ne paremmin ja syö kun lapsi nukkuu :D Tarjoustuotteiden perään mies on myös, mutta ostaa sieltä ihan tavallista ruokaakin. Ja ei tosiaan samantien syö kaikkea, eli on sentään kohtuus mukana.

hahaha.. mä tunnen tapauksen. Kuule, oleppas nyt vähän tuhma ja tee ihan samalla lailla. Käykää siellä kaupassa ja ostakaa niin kuin normaalisti. Kun mentte kotiin ja kun mies kääntää selkänsä niin vedä sä kaikki kerralla naamariin!!! Lapsellista, kyllä, mutta haluaisin kyllä olla näkemässä sen ilmeen kun ei olekaan vanukasta.

Mutta jos vakavasti puhutaan, niin eihän noiden alennusten perässä kannata juosta jos niillä ei mitään säästä. Itse käytän tarjouksia tarpeen mukaan. Ruokaa sun on ihan turha tehdä kerralla enempää, jos kaikki menee kerralla. Oisko miehestä kokiksi?? tajuaisi ettei se ole kiva joka päivä kokkailla. ja kyllä tuntuu että aika perso on makialle. Jos vaan jättäisi ne kokonaan ostamatta. Olisiko sulle joku oma piilo, minne saisi ne omat suklaat jemmaan. Mies voisi ostaa itse jos haluaa herkutella.

tuntuu kyllä että tuli vaan toisiaan huonompia ohjeita tohon. Mutta jotenkin outo tilanne, jos ei yhtää itse hillintää miehellä ole. Toivottavasti teillä ei tule rahaongelmia tuon takia. Mieleen tulee vaikka mitä, miten voisi miestä herätellä, mutta ne kuullostaa jopa omassa päässä lapselliselle. Parempi että säästä helposti provosoituvien mielet :D

Outoa porukkaa. On se nyt jumalauta, että mies ei saa syödä, jos tekee töitä ja tuo palkan kotiin. Miehillä on hiukan erilainen käyttäytymismalli kuin neuroottisesti linjojaan vaalilivilla ja laihdutusohjeita hakevilla akoilla. Ei ihme, että miehet lähtevät mieluummin vaikka yksin asumaan kuin kuuntelevat syömisestäkin nalkuttavia muiijiaan. Mikä teitä siinä' årsyttää??? Sekö, että ette itse syö niitä herkkuja, vaan pidätte nitä ikäänkuin näyteikkunassa siellä kaapin hyllyllä viikosta toiseen. Naiset tässä ovat ärsyttäviä ja pihejä.

Älä Vieras hyvä hermostu. Mielipiteen voi jakaa rauhallisestikin. Teillä varmaan syödä sitä mukaan kun kaupasta haetaan tavaraa. Toisilla tapana selvitä parilla kauppa reissuilla se viikon verran. Ei se ole kakista niin mukavaa kaupassa ravata joka ikinen päivä, koska ruokaa ahmitaan vaan tavan vuoksi.

Aika vähän loppujen lopuksi säästää vaikka ostaisi paljon tarjouksia. Enemmän säästää kun ostaa vähemmän. Jotku tuotteet voi olla tyyliin 0,59€ ja tarjouksessa 2kpl eurolla. Normipalkkainen saa käyttää tarjouksia vuosikaupalla jotta saa yhden 100 euroa säästöä.

meillä kaikki ymmärtää sen että herkkuja syödään yksi per nenä, kellekään ei tulisi mieleenkään vedellä kymmentä vanukasta samana päivänä naamariinsa.

[QUOTE="Maya";28151777]Älä Vieras hyvä hermostu. Mielipiteen voi jakaa rauhallisestikin. Teillä varmaan syödä sitä mukaan kun kaupasta haetaan tavaraa. Toisilla tapana selvitä parilla kauppa reissuilla se viikon verran. Ei se ole kakista niin mukavaa kaupassa ravata joka ikinen päivä, koska ruokaa ahmitaan vaan tavan vuoksi.[/QUOTE]

En vain hermostu, vaan oikeasti raivostun. Meillä saa mieskin avata jääkapin oven ja syödä ilman minun lupalappuani sieltä, mitä vain löytää. Taitaa ap:n mies olla nälässsä Ap ilmoittaa ennen miehensä kanssa yhteen menoa tavakseen rajoittaa ostoksia ja syömistä. Jos miehellä on ollut lupa syödä jo ennen parisuhdetta ja varisnkin lapsuudenkodissaan ilman luvan kysymistä, niin taitaa olla ap:n asenteissa vikaa. Tuohan vaikuttaa jo keskitysleirin meiningiltä. Vartija ap rajoittaa ruoan saantia ja vartioi jääkaappia. Tuohan näyttää toimivan varsin hvin, kun mies ostaa enemmän, kun tarjouksesta saa ja vielä syökin ne. Ilmeisesti mies myös maksaa ne ruoat tosiasiassa.

Olen kyllä kuullut, että laihialaiset miehet katsovat pieniruokaisen eukon itselleen, mutta....

Yhteistyössä