ärsyttää. Mies hoitaa kuntoaan jatkuvasti ja minä olen läskikasa joka ei pääse mihinkään ja odotan varmaan vielä kolmatta lastakin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paska

Vieras
todella mukavaa. Aina mies vaan lenkkeilee, käy salilla, urheilee, kilpailee ja minä hoidan kodin, teen 3-vuorotyötä, ulkoilen koiran ja lasten kanssa. Aina kun valitan tästä niin sanoo, että voit ihan vapaasti mennä kuntoilemaan jne. onhan sinulla aikaa kun hän on lasten kanssa. Varmaan sitä enää sitten illalla jaksaa kaiken jälkeen eli kai tämä on sitten minusta kiinni. Ihan paska olo.

ni sie voit kuntoilla myös kotona... riippuu toki lasten iästä mutta esim juoksulenkille pääsee lähtemään kun pistää ipanat rattaisiin/ajamaan polkupyörää jne.
koiran kanssa kannattaa käydä metsälenkeillä, se metsässä rämpiminen ja kiipeily kohottaa kuntoa yllättävän paljon

Eikö mies sitten tee kotitöitä? Olisiko joskus sellaisia aamuja, jolloin mies voisi olla lasten kanssa ja sinä voisit lähteä kuntoilemaan?

Toisaalta kuntoilla, esmes jumpata, voi kyllä kotonakin. Itse olen läskikasa, joka keksii kaikkia tekosyitä olla kuntoilematta.

Kotityöt ja ulkoiluhan ovat hyvää hyötyliikuntaa, mutta varmasti kaipaat myös jotain, mitä voit tehdä ihan vain itseäsi varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
ni sie voit kuntoilla myös kotona... riippuu toki lasten iästä mutta esim juoksulenkille pääsee lähtemään kun pistää ipanat rattaisiin/ajamaan polkupyörää jne.
koiran kanssa kannattaa käydä metsälenkeillä, se metsässä rämpiminen ja kiipeily kohottaa kuntoa yllättävän paljon

Näin on ja ruokavalio on suurin syy läskeihin. TOKI ymmärrän, että olisi mukavampi lähteä päivällä ja järkevään aikaan YKSIN, eikä aina lasten kanssa. Mutta aika aikaansa kutakin. Miehesi on itsekäs ja that's it.

Oletko iltaisin fyysisesti vai henkisesti väsynyt? Jos fyysisesti, et varmaan edes tarvitse lisää liikuntaa. Jos taas henkisesti, niin liikunta aina piristää.

Ja tiedän, se on vaikeaa. En itsekään saa lähdettyä iltalenkille vaikka tiedän, kuinka se kohottaa mielialaa.

Pitäisiköhän miehen tehdä vähän muutakin kuin kuntoilua? Eli tarjota sinulle niitä mahdollisuuksia lähteä liikkeelle? Jos esim. lenkkeily ei vaan houkuta, niin miten olisi sauvakävely?Lempimusaa ipodiin ja siinä olisi samalla ihana omien ajatusten tuuletushetki....

Minä käyn kuntokeskuksessa jossa on lapsiparkki. Eli pääsen myös silloin kun mies ei hoida lasta. Kannattaa harkita. Toinen vaihtoehto onkin just tuo muksut rattaisiin/pyöräilemään.

Hanki maksullinen lastenvahti. Itse tein näin ja aloin kuntoilla, paino tippui yli kymmenen kiloa ja mieli piristyi kummasti. Miestäkään ei ole haitannut ja kas kummaa, hän on alkanut ihan vapaaehtoisesti ehdottaa, että han voi hoitaa lapsia, jos haluan lenkille!!