Ärsyttää miehen käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Aina huutaa ja valittaa kaikesta. Kiroilee tosi paljon ja ei ole juuri koskaan hyvällä tuulella. Haukkuu mua tyhmäksi ja toistaitoiseksi. Eilenkin kun olin saanut lapsen nukkumaan mies tuli huoneeseen räyhäämään, laittoi valot päälle,huusi ja kiroili tietokoneen kaijuttimista, lapsi ja minä tietysti herättiin siihen. Mies valittaa päivät pitkät kaikesta, varsinkin pöly, epäsiisteys ja tavaroiden naarmuttuminen saa hänet raivostumaan. En millään jaksaisi ainaista nalkuttamista, huutamista ja kiroilua. En ole tottunut siihen. Miehen isä on samanlainen, palaa pinna nopeasti.

[QUOTE="vieras";28145792]Miks otit tuollaisen miehen? Ja eiks se vaan kantsis antaa pois?[/QUOTE]

Ei tullut oikea luonne esille alussa kun ehdittiin tuntemaan niin vähän aikaa, vaikutti niin rauhalliselta ja tasapainoiselta. Sitten tulin raskaaksi ja muutettiin yhteen.

[QUOTE="vieras";28145792]Miks otit tuollaisen miehen? Ja eiks se vaan kantsis antaa pois?[/QUOTE]

Ei se ole niin helppoa kun on lapsi. Mies joskus sanoi, että jos erottaisiin niin haluaa että lapsi menee adoptioon. Mä olen lapsen ensisijainen hoitaja ja muhun se on kiintynyt, joten haluaisin, että jää mun luokse asumaan.

[QUOTE="vieras";28145913]Ei se ole niin helppoa kun on lapsi. Mies joskus sanoi, että jos erottaisiin niin haluaa että lapsi menee adoptioon. Mä olen lapsen ensisijainen hoitaja ja muhun se on kiintynyt, joten haluaisin, että jää mun luokse asumaan.[/QUOTE]

Saahan hän haluta. Ei lapsi mene adoptioon sillä perusteella, että toinen vanhempi niin haluaa.

No ei tuollaiseen käytökseen pidäkään tottua! Minkä ikäinen lapsi? Pelkäätkö miestä, vai voisitko rauhallisessa tilanteessa ottaa puheeksi asian ja kysästä onko se pöly oikeasti niin vaarallista vai onko mielellä ehkä muutakin..?

[QUOTE="vieras";28145774]Aina huutaa ja valittaa kaikesta. Kiroilee tosi paljon ja ei ole juuri koskaan hyvällä tuulella. Haukkuu mua tyhmäksi ja toistaitoiseksi. Eilenkin kun olin saanut lapsen nukkumaan mies tuli huoneeseen räyhäämään, laittoi valot päälle,huusi ja kiroili tietokoneen kaijuttimista, lapsi ja minä tietysti herättiin siihen. Mies valittaa päivät pitkät kaikesta, varsinkin pöly, epäsiisteys ja tavaroiden naarmuttuminen saa hänet raivostumaan. En millään jaksaisi ainaista nalkuttamista, huutamista ja kiroilua. En ole tottunut siihen. Miehen isä on samanlainen, palaa pinna nopeasti.[/QUOTE]

ja mitä sä teet noissa tilanteissa? veikkaan että vaikenet vaan! mutta se ei ole oikea tapa hoitaa asiaa

[QUOTE="vieras";28145962]Kyllä. En osaa pitää puoliani.[/QUOTE]

No sitten sun kai tarvitsee. Sitten sua ei voi kukaan auttaa, eikä ole edes mitään syytä, miksi mies lopettais ton käytöksen.

Nalkuttava nainen ja puhumaton mies yrittävät molemmat pelastaa parisuhteen omalla tavallaan. Psykologi Hanna Pinomaa Suomen Pariterapiayhdistyksestä kertoo, että tunnekeskeinen pariterapia avaa sekä miehille että naisille mahdollisuuden tulla nähdyksi ja kuulluksi

Nalkuttaminen ja puhumattomuus ovat naisen ja miehen yrityksiä pelastaa parisuhde. Tämä tapa vie kuitenkin paria kauemmas toisistaan, psykologi Hanna Pinomaa sanoo.

teillä nyt on roolit toisinpäin,mutta koetappa nähdä se mikä oikeesti hiertää miestäsi!

jos ei onnistu hakeutukaa parisuhdeterapeutin luo! jotta kielteinen kehä saadaan katkaistua(jos sä et reagoi se lisää miehen käytöstä ja miehen käytös sun vaikenemista).

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/40D5B401E55B1785C225748000449ACD?OpenDocument&lang=FI

• Tykkää
Reactions: SuzieQ.
Pointti oli, ettei missään nimessä kannata keskustella aiheesta, ei kannata tehdä mitään, missään nimessä ei kannata yrittää pelastaa mitään. Ulos vain ja onnea. Ettei vain tarvitse sietää mitään ja ettei omassa elämässä vain ole mitään hankalaa.

Eihän ap osaa puolustautua mitenkään. Miten luulet keskustelulle käyvän, kun ap ei edes tajua että tuossa on jokin vialla.

Yhteistyössä