Ärsyttää miehen heitot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muija kai sitten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muija kai sitten

Vieras
Satuin näkemään miehen keskustelun kaverinsa kanssa vahingossa. Viestissä puhuttiin minusta muijana, jota inhoan syvästi, en halua olla kenenkään muija, kenenkään omaisuutta, enkä tulla puhutelluksi jokseenkin alentavalla nimellä.
Tuosta en nyt vetässyt herneitä vielä, ei vaan tuntunut kivalta.
Toisessa lauseessa ihailtiin noita putouksen herkkuja (minunkin mielestäni) Iinaa ja Kristaa, kieltämättä aivan upeita naisia ja hauskoja, hymyileviä, mikseivät vetoaisi miehiin.
Mun mielestä noin periaatteessa saa katsella ja ihailla toisia ihmisiä, en tosin ole kuullut/nähnyt miehen moisia tekevänkään minun kuulteni.
Jotenkin tuo juttu minusta (muija käläkälä) oli noiden ihanuuksien rinnalla samassa keskustelussa niin tympeä, että tuli paha mieli. Tällaista siis kiteytti kaverilleen. Toki kaikki täällä kotona ei ole aina ruusuista ja hymyä ja lempeä, varmaan mun pitäis olla enemmän jne. mutta tätä arkea tämä lapsiperheen työssäkäyvän elämä on.
Tiedän että mun ei pitäis olla minäänkään tuosta, eikä mies tiedä että olen sen kirjotukset nähnyt ja koitan olla niin kuin oliskaan. Itsekseni mietin vaan.
Kunhan nyt jollekin puran ja kaipaan näkökulmaa ajatuksiini.

[QUOTE="vieras";23139149]on melko tavallista heittää läppää "omasta muijasta", juurikin sellaista hieman valittavaa.[/QUOTE]
Päinvastoin kuin me naiset, jotka emme koskaan valita miehistämme :saint:

Tuolla toisessa ketjussa puhutaan siitä, kuinka naiset kertoo kaikki parisuhdeasiat kavereilleen. Tässä taitaa olla miespuolinen vastine sille... sehän on ihan normaalia naisten puhua parhaalle kaverilleen tuollaisia... meidän ukko sitä ja tätä... Miksei sitten miehetkin saisi arvostella?

Nää on niitä tekstejä joita monet jostain syystä haluis nähä puolisonsa kirjottamina, mutta sitten kun nähdään niin menetetään yöunet ja ollaan ihan rikki.

Mua ärsytti, kun mun mies kertoi sanoneensa ettei lähde työmaaporukan kanssa syömään, koska minä olen kieltänyt. Vitsihän se tietenkin on ollut (ei itse ole halunnut lähteä) , mutta mä otin vähän nokkiini, koska olen nimenomaan sellainen etten koskaan määräile, enkä kiellä mitään.

[QUOTE="Vieras";23139165]Tuolla toisessa ketjussa puhutaan siitä, kuinka naiset kertoo kaikki parisuhdeasiat kavereilleen. Tässä taitaa olla miespuolinen vastine sille... sehän on ihan normaalia naisten puhua parhaalle kaverilleen tuollaisia... meidän ukko sitä ja tätä... Miksei sitten miehetkin saisi arvostella?[/QUOTE]

Peesi. Miten se on "vain ja ainoastaan" naisten etuoikeus?

En tiedä miten mies muista naisista puhuu, mut itsestäni olen kuullut ei niin mukavia nimityksiä kuten just muija, emäntä.. En minäkään sano miestä äijäksi tai mitä vastaavia miehille vois olla edes.
Loukkaa kyllä vaikka ei kai niitä niin vakavasti pitäis ottaa?

No vahingossa näin, meillä kun on noi spostit yms. auki koneella, kun ei ole tapana salailla asioita.
Joo tiedän että noi muutkin naikkoset on ihan samanlaisia kuin kaikki maailman naiset, mutta se asetelma ei ollukkaan mun päässä, vaan miehen :)

Alkuperäinen kirjoittaja Älä nyt naurata;23139140:
Juu, satuit näkemään vahingossa päivien salapoliisityön tuloksena.

No vahingossa näin, meillä kun on noi spostit yms. auki koneella, kun ei ole tapana salailla asioita.
Joo tiedän että noi muutkin naikkoset on ihan samanlaisia kuin kaikki maailman naiset, mutta se asetelma ei ollukkaan mun päässä, vaan miehen :)

Naiset pälättävät sitten kavereidensa kanssa kaikki asiat. Joka ainoa nainen tietää täällä kylillä minkäkokoinen muna on jollain ihmisellä. On todella mielenkiintoista kuunnella miten jonkun äijän muna kaartuu.

Siis se jutun vaihto oli auki-auki siinä koneella, suoraan näkyvissä...Vaikka väliäkö hällä. Ehkä hyvä nyt miettiä oletko koskaan puhunut ystävillesi miehestäsi niin ettet haluaisi miehesi kuulevan sitä keskustelua? Jos olet niin sitten anna asian vaan olla. Me ollaan ihmisii ja joristaan milloin mitäkin. Vallankin nuo kakslahkeiset. EI ne mieti jokaisen sanan merkitystä, vaan puhelevat ilman sen suurempaa merkitysperää. Naiset on paljon vakavampia, analysoivia ja miettiviä.

Alkuperäinen kirjoittaja Älä nyt naurata;23139231:
Naiset pälättävät sitten kavereidensa kanssa kaikki asiat. Joka ainoa nainen tietää täällä kylillä minkäkokoinen muna on jollain ihmisellä. On todella mielenkiintoista kuunnella miten jonkun äijän muna kaartuu.

Tällä palstalla selitetään jatkuvasti, että naiset kertoo jotain munan kokoja toisillensa. Minä en usko. Koskaan ei mulle ole kukaan nainen tuollaisia yksityiskohtia kertonut. Ja ap:lle: eihän tuossa mitään kovin pahaa ollut, ei kannata murehtia. Ja jatkossa ei varmaan kannata miehen s-posteja lukea.

Jutun vaihto oli auki koneella, en lue sähköposteja, joskus toisen spostista/fb:stä kirjautuessa näkee väkisinkin juttuja.
Ei ole tapana kertoa puolitutuille ainakaan mitään kokoja, joitakin ärsyttäviä asioita miehestä ja riidoista yms. mutta mielummin yleisemmällä tasolla kuin mitään yksittäistä, mutta en kyllä kirjoittele miehestä halventavasti, koska se ei ole mun tapasta.

Ei tuossa ollutkaan mitään pahaa, tiedetään ja niin sanoinkin tuolla ylhäällä, ei vaan tuntunut mukavalta lukea tuollaisia viestejä.

[QUOTE="vieras";23139266]Tällä palstalla selitetään jatkuvasti, että naiset kertoo jotain munan kokoja toisillensa. Minä en usko. Koskaan ei mulle ole kukaan nainen tuollaisia yksityiskohtia kertonut. Ja ap:lle: eihän tuossa mitään kovin pahaa ollut, ei kannata murehtia. Ja jatkossa ei varmaan kannata miehen s-posteja lukea.[/QUOTE]

Meillä mies puhuu minusta monasti tyylillä : Täytyy kysyä tuolta Hallitukselta. :D

En koe siinä mitään pahaa koska mieheni kaveritkin omaavat ihan samanlaiset "hallitukset". Oon tosin mennyt ja varstanut tuo lauseen osin mieheltä, eli jos mun kaverit kyysyy mua vaikka jonnekin niin totean että mun täytyy pitää esiMIES-alaiskeskustelu aiheesta =)

Yhteistyössä