E
ei mamma
Vieras
Minä olen äiti, mutten todellakaa mikään mamma! Mamma tarkoittaa isoäitiä tai ällöä muijaa, ei äiti-ihmistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei mamma:Minä olen äiti, mutten todellakaa mikään mamma! Mamma tarkoittaa isoäitiä tai ällöä muijaa, ei äiti-ihmistä.
Alkuperäinen kirjoittaja ei mamma:Minä olen äiti, mutten todellakaa mikään mamma! Mamma tarkoittaa isoäitiä tai ällöä muijaa, ei äiti-ihmistä.
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Sehän se ärsyttää ku MUMMO on mamma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma eikä äiti:Tiesitkö, että äiti on ruotsiksi mamma?
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Sehän se ärsyttää ku MUMMO on mamma![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma eikä äiti:Tiesitkö, että äiti on ruotsiksi mamma?
Älä helvetissä?
Mutta mamma on vanha mamma, eli esim. minun isoäiti, joka on jo 87 vuotias.
Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma eikä äiti:Tiesitkö, että äiti on ruotsiksi mamma?
Älä helvetissä?
Miten niin on vanha?
Mammoja on kaikenikäisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma eikä äiti:Tiesitkö, että äiti on ruotsiksi mamma?
Älä helvetissä?
Miten niin on vanha?
Mamma on isoäiti! Ei äiti. Olemme suomessa!
Alkuperäinen kirjoittaja r:Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma eikä äiti:Tiesitkö, että äiti on ruotsiksi mamma?
Älä helvetissä?
Miten niin on vanha?
Älä helvetissä?
Miten niin on vanha?
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma = isoäiti:Mamma on tosi ilkeä nimitys nuorehkolle naiselle, jolla ei ole vielä lapsenlapsia. Mamma on taas meidänkin suvussa käytetty isoäidistä.