Ärsyttää laiskat vanhemmat! Grrr!

Alkuperäinen kirjoittaja Jysky:
Alkuperäinen kirjoittaja Merengue:
Mä menisin vähintään tuijottemaan siihen..ja ehkäpä rattaat saattaa "vahingossa" naarmuttaa kaarojansa.

Ei vitsi, että olet idiootti! Mikä ongelma on fiksusti sanoa asiasta! Sanoppa ap hoitotädille, että informoi asiakkaitaan jättämään autot parkkipaikalle, niin pääset tästä ongelmasta.

helppoa kuin heinänteko!

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No voi sentään, me ainakin ajamme auton pihaan jos tarve vaatii, tosin kyse onkin omasta rivitalonpihatsa. Kaupan jälkeen ajetaan suoraaan oven eteen ja lapsetaan ne 2 lasta ja 4 kassia ruokaa sisälle ja ajetaan auto pois vasta sitten. Joskus auto seisoo siinä pihassa 10 minuuttia, jos se jotain häiritsee niin tulkoon toki sanomaan.

Ei ole edes ainoastaan meidän lapsiperheiden synti, tekee tuota tässä lapsettomat pariskunnatkin ja mua ei ainakaan häiritse mitenkään vaikka naapurin auto seisoo ovensa edessä jatkuvasti kun sattuu kotona olemaan.

Ajatteko siis ihan tosissane pihaan niin, että tukitte naapureiltä ihan täysin pääsyn omaan kotiinsa? Miksi ihmeessä teette niin?

Sinua ei välttämättä häiritse että naapurin auto seisoo teidän oven edessä, mutta kun minä haluaisin välillä päästä käymään esim. postilaatikolla tai kaupassa tai pihalla, ja joskus pitäisi myös lähteä kipittämään bussille tai lähteä töihin... niin on se vähän hankalaa, kun naapurin auto tukkii poispääsyn kotoa. Pitäisikö ehkä kiivetä ulos ikkunasta? :laugh:

Tukin kyllä kerran päivässä n. 2-10 minuutin ajan, ja aion tukkia jatkossakin. Kyllä siitä mahtuu kävelemään jos juuri sillähetkellä on pakko päästä kulkemaan. Autolla kyllä ei yli pääse, mutta yhtälainen oikeus minulla on olla autoineni pihassa kun naapurilla myös, joten käyttäköön jalkoja itsekin siinätapauksessa jos vaatii minun tekevän niin.

Eikai teidänkään pihalla aina autoa ole? Ymmärrän kyllä harmituksen jos on, mutta jos perhepäivähoitajan (3?) hoitolasta tuodaan aamulla ja haetaan iltapäivällä, olettaisin kyllä ettei vanhempien autot tuki koko päivää sinun tietäsi. Se on jo pikkumaista valittaa jostain parista minuutista jos sinne postilaatikolle on aikaa käyskennelle kuitenkin pitkin aamua.

Yhteistyössä