Ä
ärsyttää
Vieras
Mies päätti, että mä tarviin uuden auton. Katsoin sit netistä kaksi vaihtoehtoa, jotka mun mielestä oli suht edullisia ja hyväkuntoisia. Esittelin ne sit miehelle (itsehän en voi autoa ostaa, koska kukaan ei jaksaisi kuunnella sitä valitusta mikä siitä seuraisi, kun olen niin paskan ostanut) eikä kumpikaan kelvannut, vaikka olivat vastaavista hinta-laatusuhteeltaan ehdottomasti parhaat vaihtoehdot. No pyysin sit häntä itseään katsomaan, löytääkö vielä edullisempaa, mikä kelpaisi myös minulle ajoon, niin ei tuo taas tee elettäkään asian hyväksi! :headwall:
Ja kaikkien asioiden kanssa sama juttu! Mitään ei tapahdu, vaikka asioista puhuisi kuinka kauan. Jos minä taas pistän asiat tapahtumaan, niin valitusvirsi on armoton! Esim. auto, jota minä olen pääsääntöisesti käyttänyt, on nyt maannut pihassa ajokelvottomana yli puoli vuotta, kun mies ei oo saanu sitä korjattua! Ja minähän en sitä voi korjaamolle viedä, kun se maksaa!
Ja kaikkien asioiden kanssa sama juttu! Mitään ei tapahdu, vaikka asioista puhuisi kuinka kauan. Jos minä taas pistän asiat tapahtumaan, niin valitusvirsi on armoton! Esim. auto, jota minä olen pääsääntöisesti käyttänyt, on nyt maannut pihassa ajokelvottomana yli puoli vuotta, kun mies ei oo saanu sitä korjattua! Ja minähän en sitä voi korjaamolle viedä, kun se maksaa!