Ärsyttää kun tuon miehen kans ei saa koskaan mistään mitään valmista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyttää

Vieras
Mies päätti, että mä tarviin uuden auton. Katsoin sit netistä kaksi vaihtoehtoa, jotka mun mielestä oli suht edullisia ja hyväkuntoisia. Esittelin ne sit miehelle (itsehän en voi autoa ostaa, koska kukaan ei jaksaisi kuunnella sitä valitusta mikä siitä seuraisi, kun olen niin paskan ostanut) eikä kumpikaan kelvannut, vaikka olivat vastaavista hinta-laatusuhteeltaan ehdottomasti parhaat vaihtoehdot. No pyysin sit häntä itseään katsomaan, löytääkö vielä edullisempaa, mikä kelpaisi myös minulle ajoon, niin ei tuo taas tee elettäkään asian hyväksi! :headwall:

Ja kaikkien asioiden kanssa sama juttu! Mitään ei tapahdu, vaikka asioista puhuisi kuinka kauan. Jos minä taas pistän asiat tapahtumaan, niin valitusvirsi on armoton! Esim. auto, jota minä olen pääsääntöisesti käyttänyt, on nyt maannut pihassa ajokelvottomana yli puoli vuotta, kun mies ei oo saanu sitä korjattua! Ja minähän en sitä voi korjaamolle viedä, kun se maksaa!

tuo tosikko oli kyllä niin mainio että vois itekki noin sanoa!

Musta tuntuu kans että on niin saamaton äijä ku olla voi itellä. Mutta kylläpä kummasti sitte semosiin asioihin löytyy aikaa jotka herralle itselleen on tärkeitä.. esim. kavereidenkans käydä vaikka kahvilla huoltoasemalla. montakertaa olen montaa asiaa pyytänyt tekemään mutta ei, ja sitte jos itse olen unohtanut kerrankin kyseisen asian niin hän huomauttaa siitä minulle! tänäkin aamuna piti oikein huutaa kun en ollut hänen mielestään huuhdellut erästä kahvikuppia.. vaikkakin se oli vedessä parasta aikaa ollut likoamassa! ja minä kun hännelle aina mainitsen että huuhdella kahvikupit kun eine kuivanneena lähde meidän astiakoneessa puhtaiksi. no tuo nyt oli vaan yks pienempi asia mutta ei sitä jokapäivä oikeesti jaksa kun on toistuvaa.

[QUOTE="eee";25588408]Kai sä nyt aikuisena ihmisenä voit ostaa itsellesi ihan minkä auton itse tahdot.[/QUOTE]

Ihan oikeasti en voi. Miehellä on ihme ennakkoluuloja tiettyjä automerkkejä kohtaan ja huutoa siitä vain tulisi, jos menisin yksikseni niin ison ostoksen tekemään. Meillä kun on yhteiset rahat, niin isommista ostoista kyllä keskustellaan yhdessä. Ja siis tää autojuttu on nyt vain esimerkki, yhtä vaikeaa se on kaikissa asioissa. Vähän niin kuin Mandeliini antoi esimerkin tuosta kahvikuppijupakasta, meillä vois olla ihan samanlainen tilanne.

tuli muuten mieleeni että joskus vuosia sitten silloisen poikaystäväni kanssa oli vähän samantyylinen tilanne. Emme siis asuneet edes yhdessä ja yhdessäoloa ei muutenkaan ollut varmaan vuottakaan... no kuitenkin. Päätin siis itsenäisesti omilla rahoillani ostaa auton itselleni.. no kun auton olin pihaani tuonut ja poikaystävälleni kerroin että ostinpa tuossa itselle auton niin hän siitä sitte suutahti! vaikka mielestäni asia ei hänelle edes sen kummemmin kuulunut. meni siinä aikaa että hän ymmärsi varmaan itsekin tilanteen mutta siis varmaan oli auton merkissä jotain vikaa.. noh kelpasi hänenkin tätä autoani silti ajaa XD

Aihe voi nyt olla vähän eri, mutta mä vihaan sitä kun mun miesystävä ei pidä lupauksiaan. Ja aina jos tulee ukkoporukka hänen luo ryyppäämään (asumme lapseni kanssa kahden ja miesystävä omassa asunnossaan) niin ukko muuttuu tosi ilkeäksi.

Voi että oon äkäinen ja vihainen ja lapselle pitäs rauhassa saada iltasatu luetuksi.

Yhteistyössä