Ärsyttää kun kaikki entiset tutut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoh

Vieras
viettää jotain "hullun upeata" elämää feissarin mukaan, harmittaa et ees törmäsin niihin tuolla mutta minkäs teet kun on utelias. On jotain kauppatietelijöitä tai maailmaa kiertäviä boheemeja taiteilijoita (tanssijoita ja lie mitä). Oma elämä on tällästä tylsää arkea vaan...

voi kai heillä ollaki mahtava elämä, mistä sen tietää. itse en viihtynyt maailmalla, kovaa se on elämä taistella paikastaaan kulttuurin alalla ja köyhyysrajalla. ulkomailla olo voi kuulostaa hienolta mutta ei se sitä aina ole.

ja kauppatiede... täytyy olla idiootti lukeakseen kauppatieteitä, uskotaan rajattomaan kasvuun rajallisessa tilassa. käsittämättömiä pölkkypäitä.

helpointa olisi asua maalla ja hoitaa eläimiä, ja toinen kävisi hakemassa leivän särvintä jostain palkkatyöstä. halpaa asumista ja lapsille tervellisitä ja turvallista.

siis minun mielestä maailmala matkustaminen on kuluttavaa ja raskasta.

Kannattaa aina ajatella että "upeasta" elämästä huolimatta heilläkin on omat ongelmansa. Kyllä jokaisen kuoren alla piilee aina joku juttu kun täysin ongelmatonta ihmistä ei ole...

Hehehehe, kävin tunnustamassa Facebook-tunnustuksen ja voitte lukea mitä palautetta sain.

http://www.city.fi/yhteisot/rippituoli/26743/

Sinkkuus hyvä - äitiys paha, vai paistaisko sieltä rivienvälistä jotakin muutakin...

Tuollaisia pilvilinnoissa eläviähän nuo oli lapsuudessaankin....mikäs siinä, toivottavasti linnat ei joskus romahda. Aika riskialtis ala kyllä taideala varmasti on. Tuskin tanssijankaan elämä on aina ruusuilla tanssimista, heh.

se toisen elämä nyt voi kuulostaa hirveen jännältä. mun entinen työkaveri halus aina kuulla meidän perheen asioita koska sen mielestä meille aina tapahtu kaikkea hauskaa... no ei meille oikeesti sen kummempaa ikinä tapahdu, kuulosti varmaan hänen korvissaan erikoiselta mejän perhe-elo :D

Alkuperäinen kirjoittaja Frankie:
Hehehehe, kävin tunnustamassa Facebook-tunnustuksen ja voitte lukea mitä palautetta sain.

http://www.city.fi/yhteisot/rippituoli/26743/

Sinkkuus hyvä - äitiys paha, vai paistaisko sieltä rivienvälistä jotakin muutakin...

Kiitos linkistä.

mua taas vähän surettaa mun samanlaisten kaverien puolesta ku eivät ole löytäneet kumppania ja perustaneet perhettä ja asettuneet, ja oikeesti siis. kun aletaan olla sen ikäisiä,30v, ettei pelkkä biletysja reissailu ole mun mielestä kovin fiksua. mun mielestä siis vaan.