******* Ärsyttää kun ex ei vastaa puhelimeen!!!!!*@%#

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Multakussuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Alkuperäinen kirjoittaja Q-kuppi:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
no jos lapsi on jokatoisen vkl isällään, niin miksi juuri SILLOIN pitää lähteä baariin!?! en ymmärrä :/

niimpä. kyllä muakin ottais aivoon jos lasten isä veis lapset muualle hoitoon sen kerran kun pitäis tavata noita lapsia. jos ei kerran viikkoon vois sitä 3-20tuntia viettää lastensa kanssa niin mitäs niitä sit isälleen edes viemään. eihän se tapaaminen edes toteudu silloin.

Haa. En olekaan ajatukseni kanssa yksin :saint: vaan muutkin on samaa mieltä.

aivan täysin samaa mieltä. johan siinä lapset kärsii, jos isä ryyppää vaan.... siis silloin,kun lapset ovat paikalla.

tai siitä ettei isä ole edes paikalla vaik on tapaaminen.. ilman sitä ryyppäämistä. mä kuskasin yhdessä vaiheessa lapsia isän puolen mummolaan tapaamaan isäänsä. ne tapaamiset loppu aika lyhyeen kun isä heitti pimppistä kylällä kun piti olla lapsia tapaamassa :headwall: sit ei ymmärtänyt mistä suutuin ja ex-anoppi viel valehteli et ex oli siellä.

Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tai siitä ettei isä ole edes paikalla vaik on tapaaminen.. ilman sitä ryyppäämistä. mä kuskasin yhdessä vaiheessa lapsia isän puolen mummolaan tapaamaan isäänsä. ne tapaamiset loppu aika lyhyeen kun isä heitti pimppistä kylällä kun piti olla lapsia tapaamassa :headwall: sit ei ymmärtänyt mistä suutuin ja ex-anoppi viel valehteli et ex oli siellä.

muistankin tuon,kun täällä kirjoittelit.

uskomatonta touhua. :/

Mun miehen ex on sitä mieltä että kun on tapaamisviikonloppu niin lapset tulee meille, oli meillä sitten mitä menoa vain, jos on tarvis niin me järjestämme lapsille hoidon.
Ennen joulua oli esim sellainen tilanne että mies oli työn puolesta poissa pari viikonloppua ja ne oli just näitä sovittuja tapaamisviikonloppuja. Exälle ei käy viikonloppujen vaihto vaan niin mennään kuin on sovittu.
Kesäloma on sama juttu eli heinäkuun alusta 2 viikkoa isällään, ei voi vaihtaa vaikka isä pitäisi lomansa elokuussa.
Mä en kelpaa hoitajaksi joten näiksi hetkiksi kun isä on poissa hänen pitää löytää pojille hoitaja (onneksi mummu on lähellä )

Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja Bibi:
Mutta entäs jos oliskin sattunut jotain siellä"varahoidossa";mulle ei ainakaan sama missä mun lapsia hoidetaan jos SOVITTU ETTÄ ISÄ HOITAA!!

Samaa mieltä!!

Kylä minunkin mielestäni vanhemmalla (kummalla tahansa) on oikeus tietää kuka hänen lastaan hoitaa. Jos kerran vie lapsen hoitoon ja lähtee johonkin itse, olis fiksua kertoa siitä et ei sitte tarvis olla tolleen huolissaan.

Toivottavast ex anto edes bensarahat, kun kävit huolissas siellä :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja Valtsu harmailee:
Mä oisin kyllä tollasessa tilanteessa saanu helvetinmoisen hepulin, jos mun kohalle ois tollanen sattunu :o Enkä todellakaan voisi sanoa, että loppu hyvin, kaikki hyvin :/

miten nin ei olis loppu hyvin kaikki hyvin?!?! kai sillä isälläkin on oikeus mennä ja tulla vaikka onkin isä. ei sen etävanhempana tarvitse 24h istuu lapsensa vieressä silloin kun laps tulee. tässä on todellakin kaikki hyvin, kaikki kunnossa ja asiat selvinneet!

No kyllä se vähän sitä tarkoittaa..Kuka ääliö ottaa lapsen tapaamiseen ja vie sen jollekin hoitoon ja lähtee baariin.
Vittu mä en välillä tajua ihmisten järjenjuoksua.

Löytyy.Kun viimeeksi nuorin oli isällään,menivät isän kaverin luo.Siellä oli samanikäinen tyttö,tytön äiti hoiti kaikki lapset tietysti,exä touhusi remonttia isännän kanssa.Ei täysin selvinpäin.Pidin puhuttelun exälle,SIIS KUN LAPSET NYT HARVOIN ON SILLÄ,SE KESKITTYY VAAN LAPSIIN EIKÄ TOHUA MUUTA!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun miehen ex on sitä mieltä että kun on tapaamisviikonloppu niin lapset tulee meille, oli meillä sitten mitä menoa vain, jos on tarvis niin me järjestämme lapsille hoidon.
Ennen joulua oli esim sellainen tilanne että mies oli työn puolesta poissa pari viikonloppua ja ne oli just näitä sovittuja tapaamisviikonloppuja. Exälle ei käy viikonloppujen vaihto vaan niin mennään kuin on sovittu.
Kesäloma on sama juttu eli heinäkuun alusta 2 viikkoa isällään, ei voi vaihtaa vaikka isä pitäisi lomansa elokuussa.
Mä en kelpaa hoitajaksi joten näiksi hetkiksi kun isä on poissa hänen pitää löytää pojille hoitaja (onneksi mummu on lähellä )

meille lastenvalvoja sanoi et siit tapaamissopimuksesta pitäis exn pitää kiinni ja jos ei itse hoida niin on velvollinen järjestämään hoidon. mä en vaan nähnyt asiaa lasten kannalta järkevänä et ovat sit muilla hoidossa kun isällä on muuta, muutenkin kuin harvoin näkevät eli tapaamisia ei sit ollut. toinen mistä lastenvalvoja sanoi oli se että kun tapaamissopimus on tehty niin siitä pyritään pitämään kiinni, eikä esim töitä tietoisesti tapaamisten päälle sovita.

Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Alkuperäinen kirjoittaja Ninni:
Alkuperäinen kirjoittaja Bibi:
Mutta entäs jos oliskin sattunut jotain siellä"varahoidossa";mulle ei ainakaan sama missä mun lapsia hoidetaan jos SOVITTU ETTÄ ISÄ HOITAA!!

Samaa mieltä!!

Kylä minunkin mielestäni vanhemmalla (kummalla tahansa) on oikeus tietää kuka hänen lastaan hoitaa. Jos kerran vie lapsen hoitoon ja lähtee johonkin itse, olis fiksua kertoa siitä et ei sitte tarvis olla tolleen huolissaan.

Toivottavast ex anto edes bensarahat, kun kävit huolissas siellä :wave:

Joo,itseasiassa mie sanoin hänelle että oli mun viimeiset bensani että josko hän vois maksaa bensat mulle.Kun vielä selvis että ex oli yöpynyt tässä kaupungissa missä minä asun,oli taksilla tänne tullut joten mie jouduin sen kotiin viedäkin.

Sain bensa rahat ja krapulankin oli nukkunut pois joten pystyin jättämään lapset hänelle niinkuin oli sovittu. :)

Yhteistyössä