Ärsyttää, kun en osaa olla luova

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "AnskuK"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"AnskuK"

Vieras
Tympiikö ketään muuta katsella sisustusohjelmia tai lukea blogeja ja lehtiä aiheesta, ja todeta jälleen kerran olevansa kateellinen siitä, miten luovia ja mielikuvitusrikkaita jotkut ihmiset osaavat olla, ja kuinka upeita asuntoja he ovat itselleen sisustaneet aivan pikkurahoillakin.

Ja sitten sitä näkee sen oman tylsän asuntonsa, jolle ei vaan osaa tehdä mitään. Siis eihän sitä tietysti mikään estä, mutta kun ei vaan saa ikinä päähänsä mitään luovia ajatuksia siitä, että miten saisi jotain tyylikästä ja hienoa aikaiseksi. Korkeintaan keksii jonkun pikkujutun, mutta ei ainakaan ikinä mitään kokonaisuutta.

Tai siis, että miksi joillekin tulee aina tuosta noin vaan uusia ja hienoja ideoita ja ajatuksia mieleen sisustuksen ja kaiken muunkin suhteen, kun taas itselle ei ikinä tule mieleen mitään.

No ei sekään oe yhtään kivaa että koko ajan tulee ideoita ja niitä toteuttaa, mieluummin olisin vaikka viikon ilman aivoja kun jatkuvassa käymistilassa jota ei poikkase vaikka kuinka riipasis kännin. Sama olla selvinpäin ja sekasin päänsä kanssa koko ajan. Että ongelmansa kullakin.

Luovuus ja sellanen sisustussilmä ei kyllä tosiaan kulje käsi kädessä... Mä olen todella luova mutta en todellakaan osaa sisustaa vaan innostun liian monesta jutusta samaan aikaan ja laitan vähän sitä sun tätä sinne sun tänne ja sit oon ihan et "öö.. Emmä kyl tämmöstä aatellut.."

Jos yhtään lohduttaa, niin suurin osa sisustusohjelmista ja blogeista matkivat toisiaan. Tietyt trendit ja tyylisuunnat innostavat tiettyinä aikoina, mutta muutaman vuoden kuluttua kukaan ei halua niitä. Katsele joskus asuntoilmoituksia, joissa ne "luovat ideat" näyttävät nyt tylsiltä.

Lopetin seuraamasta moisia ja kannoin myös kodistani pihalle kaikki sisustukseen liittyvät opukset, lehdet ja muun moskan, sillä jossakin vaiheessa sitä vaan ajattelee viime kädessä viihtyisyyttä sekä käytännöllisyyttä.

MInusta ei ole luovuutta se, että seuraa muotia, vaan sitä miten uskaltaa laittaa kotiinsa sitä, mistä oikeasti tykkää ja haluaa pitää sen.

Yhteistyössä