Ärsyttää kun en osaa yhtään "small talkia"!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuppisuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tuppisuu

Vieras
Muutettiin juuri uudelle alueelle ja nyt pitäisi yrittää tutustua pihalla ja puistossa uusiin ihmisiin, ettei mies olisi ainoa aikuiskontakti...Mutta kun en vaan yhtään osaa "small talkia". Jonkin verran olen puistossa ihmisten kanssa jutellut, mutta jotenkin se keskustelu tyssää aina siihen etten keksi mitään muuta sanottavaa kuin vastattua lyhyesti toisen kysymyksiin. Jälkeenpäin kyllä sitten keksisin vaikka mitä, mutta se on silloin jo myöhäistä. Kaikki varmaan pitää mua tosi tylynä tai sitten vaan tyhmänä kun en saa suustani mitään järkevää lausetta ulos. Voi että mä vihaan tätä ja kadehdin puheliaita ja ulospäinsuuntautuneita ihmisiä. Miksen mä voi olla sellainen?

Ketään kohtalotoveria tai kellään mitään vinkkejä?

ap tiedän tasan tarkkaan tunteen!!!!!!!!!!!!!! mä en möskään vaan yksinkertasesti keksi puhuttavaa ihmisten kanssa vaikka miten koitan juttua löytää. ja se ihan totta häiritsee ja ihmiset luulee että olen töykeä ja ylpeä. olen muutenkin tosi ujo ja hiljainen,enkä tiedä miten tästä pääsee eroon. vaikka toinen alkaisikin puhumaan jostain,minä torvi en oikein osaa jatkaa juttua. :(

Säästä on aina turvallista jutella, kysele alueen leikkipuistoista, lasten tapahtumsita, kerhoista, harrastukisista, kysy lapsen ikää ja kehu et kylläpä se osaa taitavasti tai et joko tulee sanoja jne. siitä se lähtee :D mut aina immeiset tykkää kun omaa kullanuppua kehutaa jostaki :D tai siis et joku on kiinnostunu siitä mitä se mun pallero jo osaa ja sitte voi jatkaa et meidän Lauri se niin ja näin.
Oon aikuisena muuttan ihan eri paikkakunnalle jossa ei miehen lisäks yhtään tuttua..vaikeeta on aluks, mut kyllä se siitä.

Yhteistyössä