ärsyttää ku aina saa siirrellä jonku fillaria tai mitä lie postikärryä pois autotallin oven eestä!

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lohikäärme
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

lohikäärme

Aktiivinen jäsen
14.11.2004
2 695
0
36
Kotka, Finland
mikä siinä on et ihmiset ei tajua et sellanen ruskea ovi on ihan selkeesti jonkun ihmisen autotallin ovi... josta on tarkoitus saada auto pois kun tarvitsee tai vastaavasti auto sisään kun tarvitsee...

seuraavan kerran laitan polkupöyrän tai mitä vaan jätetty siihen mun talllin oven eteen talliin jemmaan lukkojen taakse!!!!
 

Yhteistyössä