Ärsyttää! Jälleen kerran lapsen isällä elareitten maksu myöhässä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja arghhh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

arghhh

Vieras
Nyt kyllä rupeaa laittamaan pikku hiljaa vihaksi tuo lapsen isän käytös. Tyttö on kohta 5 vuotias ja erosta on yli 3,5 vuotta. Isä ei milloinkaan soita lapselleen. Olen sanonut että saa soittaa mutta ei. Ei pyydä lasta hoitoon kuin siinä tapauksessa että isovanhemmat haluavat nähdä lapsenlastaan. (asumme eri paikkakunnilla) Ei varmaan haittaisi ollenkaan jos minä en ehdottelisi viikonloppuja milloin tyttö voisi sinne mennä. Elarit on yleensä aina myöhässä. Ei se haitannut niin paljoa kun olin vielä töissä mutta kun työpaikan kaaduttua jäin työttömäksi ja siitä rahasta on todella tiukkaa rupeaa vituttamaan kun aina se maksu on myöhässä.

Viime kuussa "unohti" viikolla maksaa ja laittoi rahan tulemaan vasta kun muistutin asiasta. Jälleen kerran on elarit myöhässä. Sopimuksessa kun lukee että elatusmaksun on oltava kuun 1. päivä tilillä niin eipä kyllä ole ollut varmaan ikinä. Yleensä 2-3 päivää myöhässä. Maksaa sen onneksi kuitenkin mutta rupeaa vaan vituttamaan.

Erottiin aikoinaan sen takia kun lapsen isä koki voivansa pitää samanlaista haaremia naisia kuin Tiger Woods piti. Jopa synärillä kun olin synnyttämässä hänen lastaan niin kävi tauoilla ulkona lähettelemässä viestejä näille toisille naisilleen. Tyttö kun oli kuukauden ikäinen kävi lapsen isä panemassa erästä perheellistä naista. Kaikista parasta on nyt se että hänelle on tulossa uusi lapsi. Laskettuaika oli kuulemma maanantaina ja nähtäväksi jää tuleeko tästäkin samanlainen soppa vai onko osannut parantaa tapansa.

Olen ollut varmasti liiankin kiltti kun olen odotellut näitä maksuja ja ottanut yhteyttä jos ei ole rahaa kuulunut tilille, mutta välillä on tullut mieleen että käyn kirjoittamassa hänen fb-profiilinsa sivuille että taisit taas unohtaa ne lapses elatusmaksut kuten aina. Joka kerta vannon että jos seuraavan kerran on vielä myöhässä maksut niin sitten menen ja kirjoitan jotain tuon tyylistä sinne mutta en sitten lopulta toteuta sitä uhkaustani.

Vai että ihan Facebookiin kirjoitat...hui :D

Hae elarit Kelasta, mies maksakoon sinne jos ei maksa sulle. Minä en kyllä oikein ymmärrä sitä, mitä haittaa siitä on, jos elarit tulee 2-3 päivää myöhässä, kun ne tulee kuitenkin.

vie asia kelalle, ei kai sun tartte alkaa mitään facebookkiin kirjotteleen, kun voit hoitaa asian aikuismaisesti.
jos elatusmaksut menee kelan kautta, saat ne oikeana päivänä ja sun mies maksaa kelalle. jos ei maksa, ne menee ulosottoon.

Yhteistyössä