Ärsyttää ihmiset jotka!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EllaRo82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

EllaRo82

Aktiivinen jäsen
05.02.2009
1 962
1
36
Luulee, et maailma kaatuu ilman niitä. Tai lähinnä ehkä se oma koti. Ei voi ottaa hetkeäkään rauhalliseti kun kodin täytyy olla tiptop. Ei vaikka kroppakin koittaa kertoa, et nyt tarvis ottaa iisisti.
Ei vaikka mies väen vängällä koittaa saada sut nukkuun ne päikkärit jotka muutenkin erittäin harvoin saa.
Miehellehän on sitten helppo esittää sitä marttyyria.. :whistle:

Mä olen välillä tosi ärsyyntyny itseeni! |O

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
:D en mäkään osaa nukkua päivällä vaikka olisin kuinka kuolemanväsynyt.

Mä olen osannu joskua aikaan ennen lapsia. Nyt kun tekis ihan terääkin nukkua vähän, et jaksaa taas vauvan kans. Mut ei, mies sentä nukkuu sit mun puolesta.. :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja SylWi:

Mä olen osannu joskua aikaan ennen lapsia. Nyt kun tekis ihan terääkin nukkua vähän, et jaksaa taas vauvan kans. Mut ei, mies sentä nukkuu sit mun puolesta.. :saint:

Samoin, jännä juttu :D sitä pystyi opiskeluaikoina koulun jälkeen ottamaan piku tirsat, niin jaksoi lähteä illalla baanalle. Ei onnistu enää :headwall:

Samoin, jännä juttu :D sitä pystyi opiskeluaikoina koulun jälkeen ottamaan piku tirsat, niin jaksoi lähteä illalla baanalle. Ei onnistu enää :headwall:

Juu, se ei ollu temppu eikä mikään. Eikä sekään, et lähti baarireissulle ilman niitä päikkäreitä. Nyt ei jaksa enää ees 10 uutisiin asti.. :laugh: :ashamed:

Mä olen näin vanhemmiten (34v) tajunnut, että vaikka kuinka siivoan ja puunaan, lasten kanssa eläessä MIKÄÄN ei kestä siistinä ja tip top puolta tuntia kauempaa. Olkoot :kieh: Puunaan sitten kun ovat muuttaneet kotoa pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja Merili:
Hei, tuon asian tajuaminen on varsin tervettä :D .
Sitten vielä tarttis tehdä sille jotain.... :/

Helpommin sanottu kun tehty.. :xmas:

Minä aloitin pienen kanssa kevyesti kun univelkaa alkoi olla tonni, pari. Opettelin ensin vauvan päikkyjen aikaan rötväilemään. Juujuu, en laittanutkaan tiskejä, mopannut tai pyykännyt vaan netittelin, läärysin puhelimessa kunnes tuli se päivä että keksin aloittaa lukemaan kirjaa!
Ennen luin kirjat kannesta kanteen suunnilleen silmää räpäyttämättä enkä osannut jättää kesken. Nykyään helposti pari viikkoa kestää joku romsku kun kummasti alkaa muutaman sivun jälkeen silmiä lupsuttamaan. TADAA, osaan nukkua siis päikkyjä minäkin :D

Nojoo, ei varmaan kirja kaikkia pelasta mutta opettele juu ensin antamaan periksi niissä kotihommissa. Tai siis yritä. Laiskotella. :hug:

Luulee, et maailma kaatuu ilman niitä. Tai lähinnä ehkä se oma koti. Ei voi ottaa hetkeäkään rauhalliseti kun kodin täytyy olla tiptop. Ei vaikka kroppakin koittaa kertoa, et nyt tarvis ottaa iisisti.
Ei vaikka mies väen vängällä koittaa saada sut nukkuun ne päikkärit jotka muutenkin erittäin harvoin saa.
Miehellehän on sitten helppo esittää sitä marttyyria.. :whistle:

Mä olen välillä tosi ärsyyntyny itseeni! |O

tää oli just niin kuin minun suustani!!!

Alkuperäinen kirjoittaja asian ymmärtänyt:
Mä olen näin vanhemmiten (34v) tajunnut, että vaikka kuinka siivoan ja puunaan, lasten kanssa eläessä MIKÄÄN ei kestä siistinä ja tip top puolta tuntia kauempaa. Olkoot :kieh: Puunaan sitten kun ovat muuttaneet kotoa pois :)

Mulla on omien kahden lisäks 2 hoitolasta joten koti on todellakin kuin pommin jäljiltä ja pien pakkokin siivota sitten ihan yleisen viihtyvyyden takia, enkä mä tahdo, et vanhemmat katsoo kieroon, et kun on sotkusta.
Enkä mä kyllä osaa sekosorossakaan olla, tai ainakin luulen niin.. :saint:

Hei, tuon asian tajuaminen on varsin tervettä :D .
Sitten vielä tarttis tehdä sille jotain.... :/

Helpommin sanottu kun tehty.. :xmas:

Minä aloitin pienen kanssa kevyesti kun univelkaa alkoi olla tonni, pari. Opettelin ensin vauvan päikkyjen aikaan rötväilemään. Juujuu, en laittanutkaan tiskejä, mopannut tai pyykännyt vaan netittelin, läärysin puhelimessa kunnes tuli se päivä että keksin aloittaa lukemaan kirjaa!
Ennen luin kirjat kannesta kanteen suunnilleen silmää räpäyttämättä enkä osannut jättää kesken. Nykyään helposti pari viikkoa kestää joku romsku kun kummasti alkaa muutaman sivun jälkeen silmiä lupsuttamaan. TADAA, osaan nukkua siis päikkyjä minäkin :D

Nojoo, ei varmaan kirja kaikkia pelasta mutta opettele juu ensin antamaan periksi niissä kotihommissa. Tai siis yritä. Laiskotella. :hug:

Sillä aikaa kun mä en siivoa tai höösää jotain muuta, viihdytän ja jaan aikaani noille tuleville isoveljelle ja siskolle. Poika kun ei enää nuku päikkäreitäkään niin, tulee ittelle huono omatunto jos aina laittaa vaan sen dvd:n pyöriin.. :xmas:

Mut noh, oon mä sentään uutta Torey Haydenia jo alottanu hyvän tovin :D

Nonnih! Sitten seuraava askel on että isi viihdyttää niitä tuleva isoaveljeä ja siskoa ja sinä jatkat Torey Haydenia! Kun on kerran sinua päikkäreille usuttanut. Jos on liian jännä niin aloita jotain tylsempää ;)

Nonnih! Sitten seuraava askel on että isi viihdyttää niitä tuleva isoaveljeä ja siskoa ja sinä jatkat Torey Haydenia! Kun on kerran sinua päikkäreille usuttanut. Jos on liian jännä niin aloita jotain tylsempää ;)

Tää saakin olla mun viikonloppuni suuri missio! :D

Tää saakin olla mun viikonloppuni suuri missio! :D

Tulta päin!

Yhteistyössä