arsyttaa..hiton krauhasen liikatoiminta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja heip
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

heip

Vieras

laakari just soitti viikon etu ajassa ja sano et mul o kilpirauhasen liika toiminta ja hoito alotettava pian... arvot on tosi kohollaan...kaiken maailman radiojodihoitoon joudun...hermostuttaa... mietityttaa... tytto on 9kk...

ei oo vakavaa ja onnex ei oo loppu ikaa laakitysta..oonhan vasta 20v :\| :o :o :o

mut silti... :/

Anopillani leikattiin vasta kilpirauhanen, hänellä oli kylläkin siinä kasvain siis syöpä ihan. En tiiä mitä se kilpirauhasen liikatoiminta on mut ei varmaan oo mitään syöpää tms?? Anoppi oli jossain jodihoidossa, jonka jälkeen oli muutaman viikon sellainen kielto ettei saanut olla metriä lähempänä lapsia ja raskaana olevia. Kuulema niin voimakas säteily, että voi tuhota lapsilta tai sikiöltä kilpirauhasen..

Toivottavasti en säikäyttänyt sua mitenkään. Ei oo tarkotus pelotella. Mutta käsittääkseni sinun kohdalla on täysin eri juttu! Ei muuta kuin tsemppiä! :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.05.2006 klo 14:42 heip kirjoitti:
laakari just soitti viikon etu ajassa ja sano et mul o kilpirauhasen liika toiminta ja hoito alotettava pian... arvot on tosi kohollaan...kaiken maailman radiojodihoitoon joudun...hermostuttaa... mietityttaa... tytto on 9kk...

ei oo vakavaa ja onnex ei oo loppu ikaa laakitysta..oonhan vasta 20v :\| :o :o :o

mut silti... :/
Mulla todettiin noin neljä vuotta sitten liikatoiminta,lääkkeitä söin ja vauvaki tuli tässä välissä,viime viikolla kävin siinä radiojodi hoidossa ja heinäkuussa katotaan onko menny parempaan suuntaan.Niin ja on kyllä hermoja raastava sairaus ku käy koko ajan ylikierroksilla ja höntti olo koko ajan.Radiojodi hoidon jälkeen olin yhden yön pois kotoa ja sitte kun kotiuduin ni piti ensimmäinen viikko nukkua eri huomeessa ku pienempi muksu.Mutta kyllä se siitä tasottuu kun saat lääkityksen,mulla meni noin kuukausi ku arvot normalisoitu.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2006 klo 00:02 Kertoisitko kirjoitti:
Oliko sulla lääkitys raskauden aikanakin? ja millaset arvot sulla oli raskauden aikana?
Oli raskaus aikana lääkitys,yks pilleri päivässä,ja arvot oli mitä parhaimmat,lääkäri jopa mainitsi että oli hyvä että tulin raskaaksi.Niin ja tyrazolia söin raskaus aikana,thyroxin piti lopettaa.

Yhteistyössä