Ärsyttää fb:ssa kun joidenkin tila on " :( " tai "voi ei :( " tms ja sitten kun itse tai joku muu kysyy miksi/mikä hätänä niin vas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tsirlips
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tsirlips

Vieras
Tai "en kehtaa täällä selittää" jne. MIKSI pitää laittaa sellainen kirjoitus jos sitä ei voi sitten selittää? Jos ne aloittaa noin ja ei voi siitä kertoa niin en kyllä laita mitään postiakaan. Enkä tiiä odottavatkokaan, mutta siltikin ärsyttää |O

Minua ärsyttää kans yks kaveri. Se haukkuu miestäsä jatkuvasti mut sitten ku kysyy et mitäs nyt ja olis valmis vaikka auttamaan.Niin sit ei kerrokkaan ja nakkelee niskoja. en käsitä.

Ja minun kaverilla oli siellä kerran tekstinä

"sairaalaan ->"

Sai monia, monia huolestuneita kyselyitä.

Sitten tuli ja kirjoitti, että virtsatulehduksesta kyse.

Kunnon DramaQueen.........

Hohhoijaa.

Joo toi on ärsyttävää ja sit kun joku esim Liisa on laittanut vaikka että "Olen aivan hajalla" ja joku kysyy että mikäs nyt niin Liisa vastaa että laitan sulle postia. Tai vielä parempi että joku kommentoi tyyliin "Ooksä hajalla siitä jutusta minkä mä tiedän" ja Liisa vastaa että joo.
Lapsellista sisäpiirijuttua.

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Ja minun kaverilla oli siellä kerran tekstinä

"sairaalaan ->"

Sai monia, monia huolestuneita kyselyitä.

Sitten tuli ja kirjoitti, että virtsatulehduksesta kyse.

Kunnon DramaQueen.........

Hohhoijaa.

Juu, justiinsa näin! Raivostuttavaa toimintaa. Mutta huomio taattu!

Mua kyllä kans ärsyttää just noi "VOI EI" tai "sainpa ikäviä uutisia" tyyppiset tilapäivitykset. Miksi ei voi sit suoraan sanoo mikä mättää vaan odotetaan ihan "kuumana" että kuka kysyy ekana että saa sit selittää

Joo mustakin tosi ärsyttävää. Kun selvästi haetaan huomiota sillä, että se sinne kaikkien nähtäväksi laitetaan ja sit ei kuitenkaan voida kertoa. Ja yksikin laitto kerran oikeen, että muuttaa, mutta eipä kerro minne, kun heti on uteliaat kyselemässä... Joo miksi sit edes kertoi, että muuttaa?

Joo jaa siis aivan hirveetä, kun joku ei vastaa välittömästi vaikka selkeesti on paikalla ja aivan hirveetä, jos erehtyy itse laittamaan : / tai : ( hymiön, eikä joku kysykään mikä on vialla, ja ja....

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo mustakin tosi ärsyttävää. Kun selvästi haetaan huomiota sillä, että se sinne kaikkien nähtäväksi laitetaan ja sit ei kuitenkaan voida kertoa. Ja yksikin laitto kerran oikeen, että muuttaa, mutta eipä kerro minne, kun heti on uteliaat kyselemässä... Joo miksi sit edes kertoi, että muuttaa?

Ehkä ilmoitti, ettei tarvi laittaa paperipostia, koska muuttaa siitä osoitteesta pois :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja kata:
Hiukka te ootte uteliaita ja ottaa pattiin kun ette saa selville kaikkea kaikista !! :D lol

No just tosta ei todellakaan oo kyse, vaan siitä selkeestä huomionhausta, et ei halutakaan kertoo heti siinä tilassa mistä on kyse, vaan halutaan että kaikki ryntää kommentoimaan että mikäs nyt on....

Yhteistyössä