arrrrrrrgggggggg!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gluteus maximus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

Gluteus maximus

Vieras
menin sitten selailemaan eilistä Iltalehteä, niin siellä sitten kerrottiin kuka voitti American idolin :headwall: :headwall: olen jännittänyt ja seurannut tiiviisti. Miksi pitää toisten jännitys musertaa kun tiedetään, että täällä se näytetään jäljessä. Edes nettisivuja en ole katsonut, koska olen halunnut jännittää voittajaa... \|O

:o Just... Tosi kiva :o

Mä seurasin tota Kadotettua telkkarista, niin ennen yhden jakson alkamista Maikkarin juontaja sanoi "Sara pääsee pakenemaan, mutta ei vielä tässä jaksossa perheensä luo" -ja mun mielestä sekin oli tyhmää kun kertoi, ei ole kiva katsoa kun tietää jo etukäteen mitä tapahtuu...

menin sitten selailemaan eilistä Iltalehteä, niin siellä sitten kerrottiin kuka voitti American idolin :headwall: :headwall: olen jännittänyt ja seurannut tiiviisti. Miksi pitää toisten jännitys musertaa kun tiedetään, että täällä se näytetään jäljessä. Edes nettisivuja en ole katsonut, koska olen halunnut jännittää voittajaa... \|O

Niin tätä juuri tarkoitin. Ihan sama kuin ennen nauhoitettua jääkiekko ottelun näyttämistä juontaja sanoisi, että Suomi ei sitten voita, mutta hyvää jääkiekkoiltaa kuitenkin \|O :xmas:

Yhteistyössä