ÄRRRH.tuo koira nylkyttää lapsia kokoajan!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

dddd

Vieras
Siis ihan jatkuvasti kun joku istuu lattialla ym niin koira nylkyttää! miten sen saa loppumaan ja älkää vaan sanoko että tiukka ei kielto,sitä eitä ollaan tässä viimeiset 3kk hoettu eikä auta!

joo en jaksa olla kokoajan katsomassa ja vahtimassa että mitä koira tekee. nytkin oksennustautaudissa ite makaan...pitääkö tuo piski vessaan laitta tai pesuhuoneeseen illaksi että saan edes 5min rauhassa maata kun se on jatkuvalla syötöllä nylkyttämässä 2vuotiasta. joo tiedän että se on alistamista tm mut miten helvetissä sen saa loppumaan?

[QUOTE="vieras";25513780]Jos vaikka varaat eläinlääkärille ajan koiran kastrointiin.[/QUOTE]

oo eipä voi. kasvattajalla on yks astustusoikeus siihen eikä se kuulemma edes auttas?

Mä ottaisin niskasta kiinni ja nostaisin sen lapsen päältä pois.Samalla kieltäisin ei ja antasin käskyn alas.Sit vaan hokee tota alas sanaa jos vähänkin näyttää siltä,että meinaa ruveta nylkyttää.

[QUOTE="eee";25513787]oo eipä voi. kasvattajalla on yks astustusoikeus siihen eikä se kuulemma edes auttas?[/QUOTE]

Ei auta välttämättä.
Minkä ikäinen koira? Jos on vielä pentu, niin se tod. näk. rauhoittuu ajan mittaan, mutta jatka kieltämistä, ja tee se heti kun koira yrittää nousta.
Laita lapsi lattialle istumaan ja anna koiran mennä lähelle. Kiellä heti kun koira yrittää nousta, mutta älä poista koiraa huoneesta. Anna tilanteen toistua ja kiellä joka kerta. Kehu koiraa jos se esim. istuu lapsen viereen rauhallisesti.

[QUOTE="eee";25513787]oo eipä voi. kasvattajalla on yks astustusoikeus siihen eikä se kuulemma edes auttas?[/QUOTE]

siskon puolitoistavuotiaalle koiraan se ainakin auttoi ;)
Tai hanki sille rakille siveysvyö :D

Itse oon kuullut,että koira pitäis vaan puhumatta siirtää pois,kun alkaa nylkyttää,niin ei saa siitä mitään huomiota.(Ei edes sitä negatiivista.)Kun siihen ei reagoi kieltämällä,vaan siirtää aina koiran pois nylkyttämästä,niin pitäisi auttaa.Ja toki leikkauttaminenkin voi jossain tapauksissa auttaa.Meillä on ainakin toiminut tuo,että siirtää koiran pois puhumatta sille mitään.Tosin harvoin meillä edes tuollaista oli,ja uros on nyt leikattu,niin on loppunut nylkyttäminenkin.

Meillä oli samaa ongelmaa, kun pentu oli nuorempi; ehkä 5-8 kk:n iässä.. Mutta sittemmin on kummasti rauhoittunut ja jos nylkytyttää, niin se itse menee suuren pehmokaverinsa luo, heittelee sitä vähän ja sitten touhuamaan.. Lapset ja jopa muut koirat saa olla jo rauhassa(ainakin tällä hetkellä), ja kaveri nyt reilut 10kk.