Ärrinmurrin ärinää ja purnausta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mie

Vieras
Jos et miehen mielestä auta riittävästi, saat ärinää. Jos yrität auttaa ja tehdä hommia, saat ärinää, kun joku ei oo menny oikealla tavalla. Jos kysyt että mitä voisit tehä ja miten, saat ärinää siitä, kun et muka tajua mitä tehä vaikka tehtävää on hurumykke.

Suurimman osan arkirumbasta/kotihommista kuitenkin pyöritän minä, nää miehen murinat liittyy esim. maalaushommiin, remppaan yleensä ja sen sellaseen.

Mut hei, mulla meni tää homma nyt jotenki ohi? Et teenpä niin tai näin, aina tuntuu menevän väärinpäin...

Onko miehesi perfektionisti tai kontrollifriikki? Ei usko että muut osaavat tehdä mitään kuin hän? Voi olla rasittavaa, tiedän koska isälläni on samoja taipumuksia...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko miehesi perfektionisti tai kontrollifriikki? Ei usko että muut osaavat tehdä mitään kuin hän? Voi olla rasittavaa, tiedän koska isälläni on samoja taipumuksia...

Ei perfektionisti täysin, mut sinnepäin. Esim. maalasin ikkunanpuitteita. Eka maalatessa valitti, että menee liikaa maalia laseihin. Teipata ei kuulemma kuitenkaan pitäny. Sit kun raappas niitä maaleja pois, valitti, että jossain kohti maalia oli lasissa LIIAN VÄHÄN, et ois pitäny olla enempi et saa suojakalvon lasin ja reunalistan väliin.

Eli siis miten se nyt sit oli? Vituttamaan mua ainakin rupes. Suurimman osan vuodesta lojottaa tekemättä mitään, mut sit kun tulee se tekemisvimma (aina näin lomalla siis) pitäs tehä kaikkihetinyt.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Eiks monet miehet kuvaa noin kotitöihin osallistumistaan? Olisko mitään jos vaikka puhuisitte? Kysyt, että mitä tehdään ja miten olit ajatellut.

No ku oon kysyny. Sanoo vaan et ei hän aikuista ihmistä viiti opastaa koko ajan et mitä tehä. No ei pitäs kai sit valittaakaan? JA pakkohan mun on kysyä, kun saatan alkaa tehdä miehen mielestä "väärää hommaa", jos ite oli aatellu aloittaa jotain muuta.

Yhteistyössä