T
tahtoo ärrän
Vieras
käytettiin lekurilla, joka paitsi että on itse ärrävikainen, sanoi, että ei kielijännettä tarvitse katkaista. pitääkö? miten sen ärrän voi oppia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Ei välttämättä mitenkään. (en osaa vieläkään ja ikää on 26v)
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Ei välttämättä mitenkään. (en osaa vieläkään ja ikää on 26v)
anteeks mutta oletko sä jotenkin vammanen? mikset haluu opetella. en tajua.
Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:Meillä on täällä kohta 8-v, jolla ei vaan ärrää kuulu!!!
Alkuperäinen kirjoittaja piirpau:juttele koulussa erityisopettajan kanssa (kunhan taas koulunpenkille) ja käykää toisella lääkärillä =)
oletteko yrittäneet N:n tai D:n kautta hakea kitalaesta?
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Ei välttämättä mitenkään. (en osaa vieläkään ja ikää on 26v)
anteeks mutta oletko sä jotenkin vammanen? mikset haluu opetella. en tajua.
:headwall: :headwall: :headwall:
En ole vammainen, kiitos vaan. Olen käynyt monet puheterapeutit, tehnyt kaikki harjoitukset jne. Silti en osaa sitä kunnolla sanoa.
Alkuperäinen kirjoittaja ei ole koskaan ymmärtänyt:En halua loukata, mutta en ole IKINÄ ymmärtänyt sitä, kuinka joku terve aikuinen voi särkeä ärrää tai ässää tai jotain...! En ymmärrä. Sillä aikuinen pystyy taatusti melkeen mihin vain, jos kovasti haluaa. Sen taatusti oppii, jos mitään elimellistä vikaa ei asiaan ole!! En usko ikinä, ettei sitä voisi oppia, en. Puhun siis aikuisista.
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Ei sen syytä tiiä kukaan.
Ja tiedoksi, ei sitä pysty sanomaan jos ei oikeesti osaa. Kyllähän mä kaiken mahdollisen olen asian eteen tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Sonica:Ihan sama, mä en jaksa tälläsestä asiasta vääntää kättä.
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Voi jestas millainen ketju.Mitä hiivattia se ketään pitäisi haitata, jos joku ei lausu ärrää tai ässää oikein?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sukuvika kun suksi ei luista. 16v. ei osaa ärrää, 9v. ei osaa ärrää, itse osaan, mutta monesti huomaan puheessani, että tulee silleen "laiskasti".
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:mulla sama mielipide ja ite oon huono mones asiassa, mutta sen tiedän, että kun harjoittelee, oppii. Kun tahtoo, oppii.
Alkuperäinen kirjoittaja satu:Mun poika oppi 9v r:n sorahtaen ja nyt 10v sanoo sen kaikissa sanoissa oikein. Kokoajan kävi puheterapiassa 1xvko, kotiharjoituksia ei edes saatu. Terapeutti sano et kyllä se sieltä tulee jos on tullakseen ja niin tuli![]()