O
onkelma
Vieras
Kaveri sai 3 arpaa itselleen. Hän antoi minulle nimipäivälahjaksi yhden niistä. Hänen 2 arvassaan ei ollut voittoja, minun arvassani oli 2000 euron voitto. Olen tietenkin älyttömän iloinen, sillä yh:lla on pienet tulot ja nyt voin vaikka investoida tämän rahan syyslomareissuun lasten kanssa, vaikka kylpylään tai jotain kivaa, kun en ole oikein voinut heille mitään muuta kuin rakkautta antaa rahanpuutteen vuoksi.
Kaveri kuitenkin "vitsinä" vihjailee, että on oikeutettu osuuteen tästä rahasummasta jo senkin takia, koska se oli häneltä saamani arpa.
Miten tekisitte? Voisin hyvin antaa hänelle osan, mutta hän odottaa 25-50% koko summasta. Toisaalta 2000 eurolla pääsisin lasteni kanssa kylpyläreissulle ja loput säästäisin vaikka lasten joululahjoihin.
Kaveri kuitenkin "vitsinä" vihjailee, että on oikeutettu osuuteen tästä rahasummasta jo senkin takia, koska se oli häneltä saamani arpa.
Miten tekisitte? Voisin hyvin antaa hänelle osan, mutta hän odottaa 25-50% koko summasta. Toisaalta 2000 eurolla pääsisin lasteni kanssa kylpyläreissulle ja loput säästäisin vaikka lasten joululahjoihin.