Arkiromantiikasta

• Viestiketjun aloittaja JSP
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Hmm. Vaikka semmosta, että lähetetään joku kiva tekstiviesti tai se, kun mies nostaa minut meidän työautosta, kun se on aika korkea. Tai muutenkin avaa auton oven ja ojentaa käden auttaakseen minut ulos. Tai joskus se pesee mun tukan, tai mä rasvaan sen jalat tai selän. Ja miehen hiusten ajelemisessa on kanssa jotain semmosta.

vieras
Kun mies kipaisee autolla jossain mun autolla, tankkaa sen samalla eikä hae sillä huomiota, vaan mä saatan huomata sen vasta seuraavana päivänä. Ja tulee hyvä mieli että mua on huomioitu :)

no
En tiedä mitä ko. termi tarkoittaa ja miksi sellaista pitää oikein määritellä, mutta voisin kuvitella aiempien vastausten perusteella että meillä on esim. nämä sitä
-kutsutaan toista kullaksi
-tekstiviestillä lähetellään pusuja työpäivän alkuun
-suukotellaan joka päivä
-nukutaan "sylikkäin"
-silitellään toistemme hiuksia jne...

Minku
Kun mies ottaa kainaloon ja katsellaan yhdessä telkkaa tai leffaa, kun saunotaan ja puhutaan höpöjä, kun mies antaa mun mennä nukkumaan ja käyttää koira pihalla, tai mies herää aamulla laittamaan mulle kahvin tippumaan vaik sillä ois vapaapäivä, hierotaan jos toisella on lihakset kipeinä...

Mies meillä näissä kunnostuu, toki itsekin joskus :)

- Tehdään toisillemme palveluksia joita ei tarvitsisi tehdä, mutta halutaan toisen puolesta tehdä.
- Puhutaan nätisti, kehaistaan kun siihen on aihetta
- Katsotaan sylikkäin tai käsi kädessä telkkaria
- "tunkeudutaan" katselemaan kun toinen on suihkussa ;) (tyttö on aina mukana mutta katse kertoo aina kaiken...)
- Pussataan ohi kulkiessa, "läkytellään kannikoita", halataan oikein kunnolla ainakin muutaman kerran viikossa
- hierotaan ja rasvataan toisiamme
- Hoidetaan toisiamme jos toinen kipeänä
- Flirttaillaan
- Lähetetään silloin tällöin hauskoja ja sydäntä lämmittäviä tekstareita
- Keksitään yhdessä aina jotain kivaa kun tyttö yökylässä; lauantaina mennään keilaamaan ja sen jälkeen ravinteliin syömään, illalla leffailta jne. :heart:

IhanaValo
No aika samaa meillä ku muillakin..joskus laitetaan toisillemme kahvit kuppiin sellasena kun toinen haluaa, ohimennen läpsästään takamusta tai pusutellaan, väh. kerran päivässä otetaan kunnon halisessio...

**
Mies laittaa kahvin tippumaan automaattisesti kun olen heräämässä.
Auttaa pyytämättä, hymyilee kivasti.
Laittamalla jonkun hauskan kivan tekstarin kesken työpäivän kuten "kuuntelin radiota ja siinä tuli biisi jonka kertosäkeestä tuli mieleen se ja se.. "

Lässyttämisestä ja hipellyksestä en pidä. Jos koskettaa niin koskettaa sitten kunnolla ;)

Arkisin näemme noin 2h ajan illalla ennen nukkumaan menoa..
arkiromantiikka siis sitä et aamulla 04.25 mies antaa pusun ja sanoo et hei hei rakas ja vastaan toivottamalla rakkaalle hyvää työpäivää.
Illalla miestä odottaa ensimmäisenä suukko ja sit ruokaa. Kun lapset saadaan sänkyihin niin mennään omaan sänkyyn ja halaillaan + pusutellaan ja jutellaan päivästä. Katsellaan hetki telkkaria ja nukutaan sylikkäin. + sitä peittojen heilutusta jos suinki jaksaa =)

Viikonlopun arkiromantiikka on sit pitkiä katseita, flirttiä,suudelmia, yhdessä tekemistä, aamukahvit sänkyyn sille joka herää myöhemmin, ehkä vähän peittojen heiluttelua jos tilanne sallii ;)

Yhteistyössä