Arkinen perhepiinapäivä - pyydän vinkkejä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alistettu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mikä kakara paistaa vaan itselleen pihvit ja on saatanan ylimielinen kusipää koko ajan teille? ei tee mitään kenenkän hyväksi paitsi itsensä ja odottaa sinun palvelevan häntä ruoalla ja siivouksella.
miksi tuo tilanne teillä että sinä et saa tehdä työtä ollenkaan.

hyi helvetti mistä noita sikiää?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minua kiukuttaa ja äimistyttää lukea naisista, jotka oikeasti katsoo tuommosta paskakasaa:O Minä en oikeasti kuuntelis tuommosta päivääkään! Meikän motto on "sinua kohdellaan juuri niin kuin annat kohdella" ja jos ei homma toimi, niin semmosia ihmisiä ei elämäänsä tarvitse.

just niin. on saasta, hyi olkoon, miten tuollainen sonta katsoo isteään peilistä?
äkkiä lapset tuollaisen läheltä pois.

Kiitos tuesta, tunnen itseni ihan hölmöksi kun en ole aiemmin kyseenalaistanut miehen toimintaa vaan aina ajatellut että mä teen väärin tai oon jotenkin ärsyttävä tai en yritä tarpeeksi (enkä kyllä yritäkään enää kun en esim. jaksa niitä pihvejä enää joka päivä paistaa kun ei ne oikeen oo lasten arkiruokaa mun mielestä).

siis onko tuo läpimätä kusipää aina ollut tuollainen?
mikä oikeus puhua sinulle noin ja tulla valmiiseen ja kohdella sinua noin että ei tee mitään lastensa tai perheensä eteen?

Kuulostaa siltä, ettei sille miehelle auta enää edes ammattiauttaja. Ota selvää, miten pärjäisit lasten kanssa yksin ja jos sulla on vanhemmat tai omat sisarukset tai jotkut hyvät ystävät, niin muuta lähelle heitä lastesi kanssa. Anna moisen äijän jäädä ihan keskenään siivoilemaan omat ihonriekaleensa lattialta ja ihan itse käymään kaupassa kukonlaulunaikaan. Vaikuttaa pian lapsiinkin tuollainen käytösmalli, ei varmasti tee hyvää heidänkään psyykkiselle kehitykselleen. Jaksamista sulle ja lapsille!

Mäkin pitkitin eroa lapsen takia, pelkäsin etten jaksa tai lapsi kärsii.
No, kaksistaan nyt ollaan oltu kohta vuosi. Näin helppoa ja kivaa ei ole ikinä ollu.
Lapsikin ottanu eron iisisti. Näkee isäänsä säännöllisesti ja isä pyytää pojan luokseen viikollakin ja poika menee mielellään isän luo, itseasiassa nyttenkin isin luona.

Alkuperäinen kirjoittaja AP alistettu:
Kiitos tuesta, tunnen itseni ihan hölmöksi kun en ole aiemmin kyseenalaistanut miehen toimintaa vaan aina ajatellut että mä teen väärin tai oon jotenkin ärsyttävä tai en yritä tarpeeksi (enkä kyllä yritäkään enää kun en esim. jaksa niitä pihvejä enää joka päivä paistaa kun ei ne oikeen oo lasten arkiruokaa mun mielestä).

Tutustuessa oli varmaan maailman kohteliain, rehellisin, hyväkäytöksisiin ym.
ja alkuun oliko hetkittäisiä kiukunpuuskia, jotka olivat verraten pelotavia, mutta meni ohi nopeasti.
Ihan kuin miehessä olisi ollut kaksi eri ihmistä samassa kuoressa?

[/quote] Tutustuessa oli varmaan maailman kohteliain, rehellisin, hyväkäytöksisiin ym.
ja alkuun oliko hetkittäisiä kiukunpuuskia, jotka olivat verraten pelotavia, mutta meni ohi nopeasti.
Ihan kuin miehessä olisi ollut kaksi eri ihmistä samassa kuoressa?[/quote]

Juuri niin... ja nykyisinkin osaa olla maailman hyvätapaisin, jos haluaa.

Yhteistyössä