Arkikin tuntuu juhlalta, kun...

- nauttii miehen kanssa pitsaa ja skumppaa iltapalaksi
- kahvi on aamulla valmiiksi keitettynä
- lapsi lopettaa yösyönnin yhdessä yössä, ja nukahtaa itsekseen ilman kitinöitä
- opintoohjaaja lähettää sähköpostin, jossa kehottaa nauttimaan lapsen kanssa olosta - opintooikeutta on jäljellä vielä reilusti :D

Millaiset asiat tekevät arjestanne hieman parempaa? :)
 
Kun miehellä on vapaapäivä ja ollaan kotona koko poppoo.
Kun esikon kanssa leivotaan ja askarrellaan jotain kivaa.
Kun hyvä ystävä käy kylässä.
Kun kuopus nukkuu kunnon pitkät päikkärit.
Kun talo on siivottu ja puhdas, eikä lapset kiukuttele. :)
 
Rauhallinen aamupala lehden kera.
Se, että on aikaa eikä tarvitse hosua suuntaan jos toiseen.
Se, että lapset heräävät pirteinä ja hyväntuulisina ja koululaiset hoitavat itsensä kouluun ilman kitinöitä.
Se, että pääsee uimaan ihan yksin.
Ystävät. Saunominen. Hyvä ruoka. Tumma suklaa. Jumppaaminen. Lauantain erikoisruoka ja koko perhe yhdessä kotosalla.
Se, että olo on kaikinpuolin ok, vatsa eikä selkä juili liikaa ja yö on nukuttu ilman heräämistä.
 
Viimeksi muokattu:
Tänä aamuna oli arki kuin juhlaa kun yleensä aamu-uninen poika olikin pukenut jo itsensä valmiiksi kun menin herättämään, ja pirteenä lähti päikkyyn vaikka pikkukakkonen jää kesken.

Arki on juhlaa myös kun saa lapset ajoissa nukkumaan ja voi syödä kylmäsavulohileipiä ja juoda erikoiskahvit ja jutella miehen kanssa pitkään. Ja katsoa vaikka elokuvan.

Kun on hieno ilma ja voi lähteä suoraan ovesta just niissä vaatteissa kun päällä sattuu olemaan koirien ja lasten kanssa maastoretkelle kallioiden ja villiomenapuiden keskelle ja syömään marjoja.

Kun saa herätä pirteenä ja huomata nukkuneensa koko yön ilman yhtään herätystä.

Kun herää ja huomaa kaksi aurinkoista lasta meidän sängyssä halailemassa toisiaan.

Niin ja se, kun mies laittaa aamupalan yötöistä tullessaan mulle valmiiksi. Se on ihana pikku asia joka tekee arjesta niin paljon mukavampaa, kun itse olen unikeko!
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä