K
kolmen tytön äiti
Vieras
Käyn päivätyössä,päivään menee työmatkoineen joka päivä 10-11 tuntia.Mies käy epäsäännöllisessä vuorotyössä.Arki menee sumplien.Töissä olen ihan pirteä ja iloinen,mutta kotona sitten ihan naatti.Pakkohan se on tehdä ne norm.kotityöt,mutta muuta en jaksakaan.Välillä en jaksa edes lasten ääniä,hermoramahdus tulee hetkessä.Itken,kun olen niin väsynyt.Yöt rikkonaisia,kun lapset vielä suht pieniä ja valvottavat välillä minkäkin asian takia ja illalla ei pääse ajoissa nukkumaan,kun niin paljon hommaa.Lapset 7,4 ja 3.Olin ennen töitä 7v.kotona ja nyt ollut työelämässä tammikuusta saakka.Tuntuu,etten jaksa..Tykkään olla töissä,mutta kotona en sitten jaksa olla kunnolinen äiti.Haluaisin jaksaa,mutta väsyttää
Kaikki iltahommat,iltapalat ja pesut tuntuu ylivoimaisilta..Nytkin mies nukkuu yövuoroa varten ja minä yritän jaksaa pakata reppuja,katsoa aamun vaatteet,pestä pyykkiä,siivota jälkiä jne.Pitäisi saada pienet nukkumaan kun heillä herätys huomenna ennen 6:tta,mutta tämä on niin hidasta.Tiuskin koko ajan lapsille.Tää on oikeesti ihan surkeeta
(