Arki jatkuu . HUOMENTA !!!

Huomenta.
Mä oon oikeestaan aika ilonen että pääsen töihin taas näin pitkän viikonlopun jälkeen... Vaikka sitä aina oottaa et saa olla perheen kanssa viikonlopun niin toisinaan on kiva päästä töihin hengähtämään, osaa sitten taas arvostaa viikonloppujakin enemmän...

Huomenta!
Mulla aamuvuoro tänään, mies jää lasten kanssa kotiin...Viime yönä nousi pojalle kuume, ilmeisesti vesirokko nyt tulossa. Onneksi arki taas koittaa, ihan outoa kun monta pyhää peräkkäin :/

huomenta!
täällä on jännät paikat,pojan vien kahdeksan aikaan päiväkotiin ja sinne jää ittekseen.
on siellä sitten päiväuniin asti..tai sitten haen ennen unia pois.
ensviikolla on sitten vielä aikasempi herätys kun pitää olla jo 6.15 liikkeellä

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Huomenia vaan! Pääsiäisloma meni sairastaessa ja nyt sitten pitäis taas töihin lähteä.

Voi ei... :hug:
Me sairastettiin hiihtolomalla masutautia ja jäi menemättä maalle lomaileen...
Nyt oltiin terveinä ja kotona (paitsi yksi lapsi oli reissussa)... :)

harmailija
Huomenta!

Täälä kanssa ukolla oli herätys klo 6 töihin ja minä tietysti siinä samalla nousin kun ajatukset alkoi pyörimään tän päiväsessä shoppailukeikassa! Eli anopin ja muksujen kanssa suunnataan kaupoille ostamaan kevät lenkkareita ja pukuja ja vähän muutakin! IHANAA IHANAA :D

Tää vko tuo muutenkin tullessaan ainakin yhden asunnon katsojan, saan ekan TILIN (eli palkallisen äippärahan)pitkästä aikaa (kiitos pomolle!!) ja viimeisen lääkärikäynnin ja kuullaan et kaveri on valmiina syntymään :p Ja sitten onkin taas vkonloppu ja sitä vois lähteä vaikka mökkeilemään ellei sit viiti varata päiväreissua Tallinnaan :D

Huomenta! Nuorimmalla kauhee flunssa taas :/ täyttää ens kuussa vuoden ja tähän asti ollaan selvitty ilman lääkekuureja, mutta nyt taas jännittää miten käy. Lisäksi pitäs lähtee esikoisen asialle Kelaan kun ex on nyt 2kk ollu maksamatta elatuksia :kieh:

Mukavilla asioilla näyttäs arki alkavan :D

Huomenta... Ihana arki :heart: Tänään olis tiedossa vähän kaupoissa kiertelyy.. tytölle pitäs löytää kengät ja toiselle kuulemma takki... lupasin käydä kiertelee vähän ennalta kun kummallakin tänään harrastuksia niin eihän ne kerkiä tunti tolkul ettii vaatteita illal... et jos näätte kaupassa kiertelevän ja ottavan kuvii erinäisistä takeista ja kengistä jonkun niin mie se vaan olen...

Yhteistyössä