ARKAJALKA

  • Viestiketjun aloittaja HETA81
  • Ensimmäinen viesti
HETA81
ESIKOINEN LÄHTI KÄVELEMÄÄN 10KK IKÄISENÄ,NUORIMMAINEN 1V1KK SEISOO VÄLILLÄ ILMAN TUKEA JA KÄVELLYT JO KUUKAUSIA TUKIA VASTEN,MUTTA EI "PUHETTAKAAN ET LÄHTIS KÄVELEMÄÄN...TYTTÖ KAATUILLU AIKA MONTA KERTAA ET TAITAA OLLA ROHKEUDEN PUUTETTA,,,,KUNHAN VAIN MYÖS NEUVOLAN TÄDIT YMMÄRTÄIS SEN. VAI OLENKO ITSE TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ?
 
Meillä myös poitsu kävellyt tukia vasten jo pitkään ja nyt ottanut muutamia askelia ja tasapainokin on hyvä, mutta selvästi poikaa pelottaa. Luulenkin, että meillä, kun aletaan kävellä, niin sitten pian jo juostaan.
 
EntinenOdottaja
Täällä ei tyttö kävele, ikää 1v4kk. Neuvolasta lähettivät fysion luo, muttei siinä mitään ole, kehittyy omaa, hidasta vauhtiaan...
Arkaluontoinen ja rauhallinen kuin on...
Ei mitään kiirettä!! =) =)
 
Itselläni tyttö on nyt 1v 1kk ja kävelee tukia vasten kuin vanha tekijä, mutta irti kun päästää, niin tulee pupu pöksyyn ja tyttö menee kyykkyyn tai istumaan. Askeleita ottaa muutamia ilman tukea silloin tällöin. Tyttö on arka ja lähtee kävelemään silloin kun uskaltaa. Siihen täytyy antaa aikaa. :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.06.2005 klo 10:48 HETA81 kirjoitti:
ESIKOINEN LÄHTI KÄVELEMÄÄN 10KK IKÄISENÄ,NUORIMMAINEN 1V1KK SEISOO VÄLILLÄ ILMAN TUKEA JA KÄVELLYT JO KUUKAUSIA TUKIA VASTEN,MUTTA EI "PUHETTAKAAN ET LÄHTIS KÄVELEMÄÄN...TYTTÖ KAATUILLU AIKA MONTA KERTAA ET TAITAA OLLA ROHKEUDEN PUUTETTA,,,,KUNHAN VAIN MYÖS NEUVOLAN TÄDIT YMMÄRTÄIS SEN. VAI OLENKO ITSE TÄYSIN VÄÄRÄSSÄ?
ei syytä huoleen.
luulisin et lapsesi muuten on ihan terve ja hyvin kehittynyt.

mutta tietty joissain tapauksissa voi olla jokin juttu joka tarvii tarkempaa syyniä

terkkuja sinulle ja pikkuisellesi =)
 
Meillä tyttö nyt 13,5 kk, eikä kävele. "puita pitkin" menee kyllä. Vasta pari päivä sitten oppi seisomaan ilman tukea. Hauskasti nostaa aina myös kädet ylös kun seisoo. Pitkää pituuttaan. Tyttö on todella rahallinen ja harkitsevainen. Konttaamaankin oppi vasta pari kuukautta sitten. En ole ollut huolissaan, kyllä hän vielä ehtii..
Sillon olin jo vähän huolestunut, kun ryömi vaan, eikä kontannut..
 

Yhteistyössä