Arkaa ja häpeilevää seksiä pitkässä parisuhteessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja naimisiin?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

naimisiin?

Vieras
Elän parisuhteessa luotettavan, suloisen ja suhteemme eteen paljon töitäkin tekevän naisen kanssa. Vuosien kulumisesta huolimatta seksielämämme ei ole edelleeenkään vapautunutta ja hauskaa, vaan aristelevaa ja vaivaantunutta.

Suuseksi, josta itse nautin sekä antajana, että saajana, on hyvä esimerkki ongelmasta.

Jos koitan antaa puolisolleni hellää kielihoitoa, hän etenkin alkuun aristelee tilanneta aivan kohtuuttomasti. Säpsähtää ja hätkähtää jokaisesta kosketuksesta ykköspesän alueelle ja veäytyy kauemmas. Tuo hätkähteleminen ei siis ole mitenkään positiivisessa mielessä tapahtuvaa, vaan äärimäistä arkuutta ja sitä, että kosketus tuntuu suorasaan pahalle.

Suuseksiä olen menneiden 5 vuoden aikana saanut alle kymmenen kertaa. Kumppaneiden vertaaminen on epäreilua, muta ero exääni, joka suorastaan nautti suuseksistä ja imaisi kalun spontaanisti syvälle kurkkuunsa on niin iso ja tarjosi seksuaalisesti joka suhteessa uskomatomia nautintoja, on niin iso, että nykyinen suhde on jo pidempään tuntunut seksuaalisesti todella tukahduttavalta.

puolisoni seksiä kohtaan oudon häpeilevää suhtautumista kuvaa tavallaan sekin, että aktin jälkeen hän on heti hirveällä kiireellä siivoamassa lakanoille valuneita nesteitä ja ryntäämässä itse välittömästi pesulle. Itse voisin makoilla aktin jälkeisistä eritteistä huolimatta hetken aikaa oman kullan kainalossa.

Pientä kehitystä on sinänsä tapahtunut. Puolisoni on esim. uskaltautuntu ottamaan leikkeihin mukaan sauvan, jolla hän saa useimmiten itsensä orgasmiin. Itse saan hänet huipulle vain suuseksillä.

Eniten minua taitaa ahdistaa sen, että puolisoni on seksissä henkisesti mukana aika harvoin. Usein käy niin, että hän itse ehdottaa seksiä, mutta sitten toteaakin, ettei nyt huvitakaan, mutta hoidetaan homma loppuun niin saadaan sun oloa helpommaksi.

Seksuaalisesti poissaolevan naisen paneminen on aivan turhanpäiväistä hommaa ja käy itsetunnon päälle. Koen, että vika on minussa. Toistuvana tilanne suorastaan loukkaa. Puolisoni vakuuttelee, että hän ei vain pysty innostumaan seksistä kuin noin kerran viikossa. Itse voisin rakastella vaikkapa monta kertaa päivässä.

Tilanne on nyt johtanut siihen, että olin todella lähellä päätyä sänkyyn vieraan naisen kanssa. Olin baari-illan jälkeen tuon aivan ihastuttavan naisen ovella, mutta itsehillintä ja järki voitti. Käännyin rappukäytävästä takaisin ja lähdin aamuöisille kaduille kävelemään ja miettimään, mitä helvettiä minun pitäisi tehdä.

takana on vuosien työ yhteisen elämän eteen, asuntolaina, hääsuunnitelmat, yhteiset ystävät, suunnitelmat yhteisistä lapsista. Ja rakkauttakin - ja pitkään jatkunut tahtotila rakentaa elämä nykyisen puolisoni kanssa - hän on monessa suhteesaa hyvää vaimoainesta, mutta ei täydellinen.

Kaipaisin spontaania ja iloista seksiä, ja enemmän naurua arkeen. Sitäkin meiltä mielestäni puuttuu.

Ex-miesystäväni oli aina homman jälkeen menossa suihkuun, ihan kuin olisi tehnyt
jotain oikein saastaista...
Jos olisin esittänyt jotain toiveita sänkykamarissa, niin se olisi kauhistunut tai ruvennut kuulustelemaan, että mistä olin saanut päähäni jotain sellaista.
Suuseksistä se ei tiennyt tuon taivaallista, ei ainakaan sitä miten sitä annetaan.

Tämä lista on loputon, mutta haluan vain sanoa sen, että kannattaako jatkaa suhdetta, jossa seksin puolella totuus ja toiveet ovat niin erilaiset.

Naimisiin kertoi tilanteestaan.Nyt älä hosu.Olet saanut sellaisen naisen kumppanikseksi,nyt kannattaa muistaa,hiljaa hyvä tulee.Älä kiirehdi,teillä on aikaa nauttia asioista ja yhdessäolosta.

Alkuperäinen kirjoittaja naimisiin?:
Jos koitan antaa puolisolleni hellää kielihoitoa, hän etenkin alkuun aristelee tilanneta aivan kohtuuttomasti. Säpsähtää ja hätkähtää jokaisesta kosketuksesta ykköspesän alueelle ja veäytyy kauemmas. Tuo hätkähteleminen ei siis ole mitenkään positiivisessa mielessä tapahtuvaa, vaan äärimäistä arkuutta ja sitä, että kosketus tuntuu suorasaan pahalle.
Tästä tuli mieleeni, että et kai etene liian nopeasti? Ikävä kyllä tosi iso osa miehistä tekee suuseksiä antaessaan (ja muillakin tavoilla) sen virheen, että käy suoraan klitoriksen kimppuun. Monille naisille se on pahin mahdollinen turn off, kun herkkään paikkaan käydään suoraan käsiksi.

On myös tosi vaikea ilmaista ystävällisesti "älä nyt prkle mene taas sinne suoraan", vaan nainen yrittää vihjailla liian pikaista etenemistä juurikin vetäytymisellä - jospa mies ymmärtäisi aloittaa koskettelun vähän kauempaa, kun vie sen "ykköspesän" hänen suustaan kauemmaksi. Jos lämmittelyä ei ole suoritettu kunnolla/ollenkaan, on tuloksena juurikin tuota säpsähtelyä, kun kosketus jopa sattuu. Orgasmin saamista tämä ei välttämättä estä, kyllähän se mekaaninen ärsytys lopulta tekee tehtävänsä, mutta kiihottuminen (ei ole sama kuin orgasmi!) jää vähäiseksi, ja se usein on naiselle jopa tärkeämpää kuin loppuhuipennos.

Eli ei suoraan klitorikselle, aloita ihan ei-seksuaalisilta alueilta kuten reisistä tai alavatsalta, ja etene hellästi siitä sukuelinten alueelle. Klitorikseen saa koskea vasta, kun nainen on jo selvästi kiihottunut. Ja silloinkin aluksi HELLÄSTI! Jos nainen väistelee, teet asiat liian nopeasti/kovasti.

Tilanteessasi kannattaa kyllä miettiä vielä sitä naimisiin menoa. Jos seksipuoli ei toimi tällä hetkellä niin tuskin toimii myöhemminkään. Ja ymmärtääkseni koet seksin toimivuuden tärkeänä osana suhdetta, joten on kurjaa jos joudut siitä osasta tinkimään. Oli avovaimosi muuten kuinka ihana tahansa. Jos et tule tyydytetyksi seksuaalisesti suhteessasi, tulet tulevaisuudessa hakemaan sitä tyydytystä muualta eli pettämään.
Keskutella tietenkin kannattaisi mainitsemistasi asioista puolisosi kanssa vai kokekoo hän seksistä keskustelemisenkin ahdistavana?
Kokemuksesta vain valitettavasti tiedän, että tarpeilleen ihminen ei mitään voi eikä niitä tukahduttaakaan kannattaisi...tulppa pettää jossain kohtaa kuitenkin:).

Alkuperäinen kirjoittaja Huomioita:
Eli ei suoraan klitorikselle, aloita ihan ei-seksuaalisilta alueilta kuten reisistä tai alavatsalta, ja etene hellästi siitä sukuelinten alueelle. Klitorikseen saa koskea vasta, kun nainen on jo selvästi kiihottunut. Ja silloinkin aluksi HELLÄSTI! Jos nainen väistelee, teet asiat liian nopeasti/kovasti.

Pidätkö aloittajaa ihan idioottina? Eiköhän se juuri siksi kirjoittanut "ykköspesän alueelle", ettei kukaan idiootti nyt luulisi, että hyökkää heti klitan kimppuun.

Kuulostaa pahalta. Kuinka lähteä purkamaan sitä, minkä eteen on tehty paljon töitä, joka periaatteessa on hyvä liitto, jossa on huolenpitoa ja välittämistä?
Mutta taidat jo itse syvällä sisimmässäsi tietää vastauksen:
"hän on monessa suhteesaa hyvää vaimoainesta, mutta ei täydellinen." Puhut kumppanistasi kuin hyödykkeestä, jolla on käytännön arvoa (en tarkoita, että ajattelisit häntä vain hyödykkeenä).

Hyvä tahto ei aina riitä. Tai hyväkin tahto voi riittää silloin jos omalla onnellisuudella ei ole mitään väliä.
Entä jos joku päivä eteesi pelmahtaa joku, joka herättää sinut todella henkiin. Väistätkö häntä velvollisuuteen vedoten?
Omien halujen syrjääntyöntämisen tuloksena on katkeroituminen. Kaikki meistä haluavat olla onnellisia. Kaikki meistä haluavat kumppanin, jonka kanssa kaikki elämän osa-alueet loksahtavat kohdalleen.
Valitettavasti näitä "mukavuusliittoja" solmitaan liikaa. Ihmiset eivät uskalla tunnustaa itselleen, ja toisilleen, että jotain puuttuu. On helpompi mennä mukana siinä virrassa, johon kuuluvat perheet, kaverit, käytännön asiat. Vain todella rohkea uskaltaa astua rannalle ja katsoa, että onko suunta juuri se, mihin minun kuuluu/ minä haluan tässä elämässä päätyä.
Mielestäni te olette toisillenne velkaa rehellisyyden. Asioista on voitava puhua. Jos ne ovat muutettavissa, hyvä, jos eivät...

Alkuperäinen kirjoittaja idiootti88:
Alkuperäinen kirjoittaja Huomioita:
Pidätkö aloittajaa ihan idioottina? Eiköhän se juuri siksi kirjoittanut "ykköspesän alueelle", ettei kukaan idiootti nyt luulisi, että hyökkää heti klitan kimppuun.

Kyllä, koska iso (suurin?) osa miehistä nimenomaan on tuollaisia "idiootteja". Sitäpaitsi, nainen ei väistele kosketusta joka tuntuu hyvälle -> ap. mies selvästi etenee liian nopeasti liian herkille paikoille.

Elän parisuhteessa luotettavan, suloisen ja suhteemme eteen paljon töitäkin tekevän naisen kanssa. Vuosien kulumisesta huolimatta seksielämämme ei ole edelleeenkään vapautunutta ja hauskaa, vaan aristelevaa ja vaivaantunutta.

Suuseksi, josta itse nautin sekä antajana, että saajana, on hyvä esimerkki ongelmasta.

Suuseksiä olen menneiden 5 vuoden aikana saanut alle kymmenen kertaa. Kumppaneiden vertaaminen on epäreilua, muta ero exääni, joka suorastaan nautti suuseksistä ja imaisi kalun spontaanisti syvälle kurkkuunsa on niin iso ja tarjosi seksuaalisesti joka suhteessa uskomatomia nautintoja, on niin iso, että nykyinen suhde on jo pidempään tuntunut seksuaalisesti todella tukahduttavalta.

puolisoni seksiä kohtaan oudon häpeilevää suhtautumista kuvaa tavallaan sekin, että aktin jälkeen hän on heti hirveällä kiireellä siivoamassa lakanoille valuneita nesteitä ja ryntäämässä itse välittömästi pesulle. Itse voisin makoilla aktin jälkeisistä eritteistä huolimatta hetken aikaa oman kullan kainalossa.

Pientä kehitystä on sinänsä tapahtunut. Puolisoni on esim. uskaltautuntu ottamaan leikkeihin mukaan sauvan, jolla hän saa useimmiten itsensä orgasmiin. Itse saan hänet huipulle vain suuseksillä.

Eniten minua taitaa ahdistaa sen, että puolisoni on seksissä henkisesti mukana aika harvoin. Usein käy niin, että hän itse ehdottaa seksiä, mutta sitten toteaakin, ettei nyt huvitakaan, mutta hoidetaan homma loppuun niin saadaan sun oloa helpommaksi.

Seksuaalisesti poissaolevan naisen paneminen on aivan turhanpäiväistä hommaa ja käy itsetunnon päälle. Koen, että vika on minussa. Toistuvana tilanne suorastaan loukkaa. Puolisoni vakuuttelee, että hän ei vain pysty innostumaan seksistä kuin noin kerran viikossa. Itse voisin rakastella vaikkapa monta kertaa päivässä.

Tilanne on nyt johtanut siihen, että olin todella lähellä päätyä sänkyyn vieraan naisen kanssa. Olin baari-illan jälkeen tuon aivan ihastuttavan naisen ovella, mutta itsehillintä ja järki voitti. Käännyin rappukäytävästä takaisin ja lähdin aamuöisille kaduille kävelemään ja miettimään, mitä helvettiä minun pitäisi tehdä.

takana on vuosien työ yhteisen elämän eteen, asuntolaina, hääsuunnitelmat, yhteiset ystävät, suunnitelmat yhteisistä lapsista. Ja rakkauttakin - ja pitkään jatkunut tahtotila rakentaa elämä nykyisen puolisoni kanssa - hän on monessa suhteesaa hyvää vaimoainesta, mutta ei täydellinen.

Kaipaisin spontaania ja iloista seksiä, ja enemmän naurua arkeen. Sitäkin meiltä mielestäni puuttuu.

"lahnan" verkkoon.