arka kysymys seksiin liittyen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmailee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmailee

Vieras

minulla on ongelma ja pohdiskelen vain asioita..

miehellä ja minulla seksielämä toimii loistavasti muuten, mutta synnytyksen jälkeen mulla on selkeästä paikat hieman venähtänyt. Olen tehnyt lantionpohjalihas harjoituksia jatkuvasti mutta mitään muutosta ei tunnu tapahtuvan. Mieheni penis ei ole suurimmasta päästä mutta ei tosiaan pienikään.. juuri sopiva, jos en olisi synnyttänyt.

Meillä on paljon muutakin kuin itse yhdyntä ja seksi elämä omasta mielestäni toimii loistavasti mutta pelkään, että paikat venähtää entisestään seuraavan lapsen kanssa...

voiko seksielämä toimia kun lisänä on suuseksiä, käsitöitä yms, vaikka itse yhdyntä ei tuntuisi miehelle paljonkaan :(

Minusta jos on yhden lapsen synnyttänyt niin paikat löystyy siinä sen minkä löystyy,ei enää tapahdu muutoksia seuraavien lasten kohdalla....Mutta jatka niiden lantionpohjan lihasten harjoitusta ahkerasti,kyllä ne siitä tiukkenee :D Ja,kyllä nyt aikuisen miehen pitää käsittää naisen kehon muutokset synnytyksen myötä ja ennenkaikkea hyväksyä ne ;)

Osta instrusta aquaflex-kuulat. Hiton kalliit mutta auttaa! Alkuun pienillä painoilla (tai vaikka ilman painoja) ja pikkuhiljaa lisäillään painoa kun lihakset vahvistuu, tuloksia tulee nopeasti kun harjoittelee päivittäin, itse olen käyttänyt suihkun aikana aluksi ja kun homma alkaa sujua niin kuulat on jääneet sisälle suihkun jälkeenkin ;) . http://www.instru.com/hyvaolo/mittari-019.php

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kiitos vastauksistanne! lisää vastauksia toki vastaanotetaan.

ja kuulia oon käyttänyt, ei tunnu olevan apua :(

No osta pienemmät ja treenaa päivittäin, ei niistä isommista olekkaan mitään hyötyä kun ne pysyy tuolla sisällä ilman treeniä jo heti synnytyksen jälkeen, näin ainakin mulla.

Supistele lihaksia, tee vaikka 25 sarja, supistat lihakset niin tiukaksi kuin saat pidä 10sek ja lopeta, näin siis seisaaltaan/istueltaan.

Makuulla taas pidä 25sek ja tee 10 sarja, ei ne tulokset heti näy. Lantionpohjanlihakset on juuri _lihaksia_ joita voi ja pitää treenata :)

Alkuperäinen kirjoittaja Nibblerin sisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Heila:
Ja,kyllä nyt aikuisen miehen pitää käsittää naisen kehon muutokset synnytyksen myötä ja ennenkaikkea hyväksyä ne ;)

Miks pitäis? Hyväksyä että seksi ei enää tunnun niin hyvältä? Eihän se oo millään tavalla luonnollistakaan.

Sellaset asiat mitä ei voi muuttaa pitää vain hyväksyä ;) Ja ite oon kyllä saanut pimpin lihakset yhtä tiukaksi kuin ennen synnytyksiä mutta tarkoitan et jos ei jaksa niitä treenata niin onhan se ukon vain hyväksyttävä ;)

Ja,kyllä nyt aikuisen miehen pitää käsittää naisen kehon muutokset synnytyksen myötä ja ennenkaikkea hyväksyä ne ;)

Miks pitäis? Hyväksyä että seksi ei enää tunnun niin hyvältä? Eihän se oo millään tavalla luonnollistakaan.

No vaikka siks että se on elämää, eikä lapsia jätetä (ainakaan meillä) hankkimatta siksi, että mun paikat ehkä venähtää tai tissit rupsahtaa. Arvonsa tietty kullakin.

miksi ei?

Käy yksityisellä gynellä. Jos vaikka tarvitset leikkausta. Ootko muuten käyttänyt kuulia oikein ja säännöllisesti? Itse käytän instrusta ostamiani aquaflex-kuulia päivittäin 20 min vähintään ja aina niin, että olen pystyasennossa.

Yhteistyössä