arka aihe...alastomuus ja itsetunto.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en halua paljastautua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

en halua paljastautua

Vieras
Eli siis "ongelmani" on seuraavanlainen.
Olin ennen tosi avoin ja rempseä nainen. Kävin miesten kanssa sekasaunassa enkä koskaan häpeillyt itseäni. Mikään missi en ole koskaan ollut ja pienirintainenkin olen. Itsetuntoni oli kohdallaan ja viis veisasin muistakaan alastomista ihmisistä.

Tapasin mieheni 4 vuotta sitten, ja mieheni on taas aina häpeillyt itseään...tai siis "sen" kokoa. Ei ole saunonut juuri aikuisiällä muiden kanssa. Ajattelin, että nyt saan tartutettua häneen sen, ettei itseään tarttisi häpeillä vaan antaisi mennä.
Pari vuotta meni hyvin, mutta nyt minulle raskauden jälkeen on tullut häpeä itseäni kohtaan. En kehtaa olla alasti/uikkareissa/tutuilla rannoilla vaan häpeän levinnyttä selluliittista takamustani ja reisiäni. Ei mahassa eikä rinnoissa mitään vikaa ole, nehän on raskauden jättämän muutokset mutta takamus ja reidet.
Mä kovasti tahtoisin uimahalliin uimaan vaan en tahd mennä.
Äitini käy paljon uimassa selluliitteineen kaikkineen ja sanoo sen paikan olevat todella lohdullinen alastomuudelle. On kaiken kokoista ja näköistä. Mä en vaan itse halua olla juuri se, mille ihmiset ajattelevat, että tuonnäköinen en ainakaan haluaisi olla.
Mä olen kuitenkin hoikka ja selluliittinen.
Auttakaa palstalaiset, kiitos.

Kaikki me synnytään tänne omasta tahdosta riippumatta ja kuollaan omasta tahdosta riippumatta. Sillä ei oo mitään väliä mitä välissä tapahtuu. Miksi ihmeessä välität sinulle tuntemattomien ihmisten mielipiteestä?

no sitä minäkin tässä ihmettelen, että miksi mulle on tullut tälläinen. Mulla on epäilykseni asiaan, muutama täydellisyyttä tavoitteleva sukulainen. Tietyt rivien välistä tulleet kommentit ovat jääneet korvien taakse hautumaan ja tässä on kai sitten sen tulos.
Kai se on vaan vaikea hyväksyä omaa vanhenemistaan ja sen tuomia muutoksia.

Munkin mies häpesi ennemmin värkkinsä kokoa, mutta vuosien varrella olen saanut taottua hänen päähänsä, että se on vain hänen oma luulonsa. Ja mitä väliä sillä on, minkälainen se on lepotilassa?

Mulle taas on tulossa pikkuhiljaa itsetunto-ongelmia. Ennen ei ollut mitään hätää, painoin mielestäni sopivasti jne, mutta nyt vuosien varrella 10 kg painavampana alkaa hävettää, vaikkei ehkä olisi edes syytä. Mietin kauhulla seuraavaa ulkomaanmatkaa - miten kehtaan olla rannalla uikkareissa! Mäkin oon toistaiseksi aika hoikka, mutta rakastellessa hävettää suunnattomasti reisien selluliittipahkurat. Samaten kauhistuin aamulla, kun huomasin että pakaroissakin on pahkuroita, vaikken edes jännitä niitä. Ennen se näkyi vain "puristamalla" pakarat yhteen. :( Julma on maailma.

Eilen katsoin leffaa nimeltä Darjeeling Limited. Siinä alussa on pieni "esifilmi", jossa Natalie Portman esittäytyy täysin nakuna. Hoikkahan hän on, mutta silti pientä sellua nähtävissä. Elämää se vain on, ei mikään syy pysyä poissa uimahallista.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaaaa:
Munkin mies häpesi ennemmin värkkinsä kokoa, mutta vuosien varrella olen saanut taottua hänen päähänsä, että se on vain hänen oma luulonsa. Ja mitä väliä sillä on, minkälainen se on lepotilassa?

Mulle taas on tulossa pikkuhiljaa itsetunto-ongelmia. Ennen ei ollut mitään hätää, painoin mielestäni sopivasti jne, mutta nyt vuosien varrella 10 kg painavampana alkaa hävettää, vaikkei ehkä olisi edes syytä. Mietin kauhulla seuraavaa ulkomaanmatkaa - miten kehtaan olla rannalla uikkareissa! Mäkin oon toistaiseksi aika hoikka, mutta rakastellessa hävettää suunnattomasti reisien selluliittipahkurat. Samaten kauhistuin aamulla, kun huomasin että pakaroissakin on pahkuroita, vaikken edes jännitä niitä. Ennen se näkyi vain "puristamalla" pakarat yhteen. :( Julma on maailma.

tämä oli lohduttavaa luettavaa. Siis täysin sama tilanne. Mullakin justiinsa ne pahkurat ovat ne, jotka minua eniten häiritsee. Niihin en ole vielä keksinyt mitään hoitomuotoa millä lähtisivät. Ja toki, on mullakin muutama kilo enemmän nykyään painoa, mutta silti se ei ole niin häiritsevä tekijä kuin kuin pahkurat.

Mäkin oon toistaiseksi aika hoikka, mutta rakastellessa hävettää suunnattomasti reisien selluliittipahkurat. .

Jos se nyt mitään lohduttaa, niin miehille (varsinkin rakastellessaan) reisiä tärkeämpää on se, mikä on niiden välissä.

Kyllä mulla ainakin takapuolikin levisi raskauden aikana. tai siis lantio, mutta takapuolikin sai kyllä oman osuutensa siitä ilosta. Samoin reidet koki muutoksia ja niihin tuli arpia raskauden myötä.
Ja mä koen uimahallit kyllä hyvin lohdullisena paikkana tavallaan. Itsekkään en mikään missivartaloinen ole ja musta on mukava huomata että oikeastaan sitä jokainen on ihan vaan oman muotoinen ja näkönen, oli sitten se timmi maha ja kiinteät tissit tai sitten tällanen hieman riippuvampi versio tisseineen, mahoineen ja takapuolineen.

Alkuperäinen kirjoittaja Priorisointia:
Mäkin oon toistaiseksi aika hoikka, mutta rakastellessa hävettää suunnattomasti reisien selluliittipahkurat. .

Jos se nyt mitään lohduttaa, niin miehille (varsinkin rakastellessaan) reisiä tärkeämpää on se, mikä on niiden välissä.

tämä kommentti sai kyllä hymyn huulille. Toki siis ainoa taho maailmassa joita nämä selluliitit häiritsee, on varmasti minä itse. Ja miehen haluissa ei kyllä ole mitään vikaa ollut vaikka olenkin hivenen löysistynyt.

kannatti tehdä aloitus. Nyt jo oikeesti ajattelen hankkivani itselle uuden uikkarin, että pääsee poikakin uimahalliin lotraamaan. Siis että edes pojan takia koitan tästä reipastua selluliitteineni. Kuka tossa teki aloituksen, että poikien äidit on susirumia! HEH! *nauraa*

Yhteistyössä