Arjen turrutustako?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Taija69
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Taija69

Vieras
Olemme olleet avoliitossa jo muutamia vuosia. Kaverillani ei tule minkään asteista seisokkia, kun hän näkee minua vähäpukeisena tai alastomana saunassa. Kuitenkin, kun jossain vilahtaa nuorehkon naisen kroppaa, niin se tepsii, vaikka näkisi vain vilahdukselta. Sanomattakin selvää, miehen katse sytyttää naista. Vaikea on syttyä, kun näkee että mies ei näytä innostuvan minun varrestani eikä katse siihen osu. Tietysti sanoo päinvastaista, oikein ponnekkaasti, mutta ei kyllä siltä näytä.

Olemme olleet avoliitossa jo muutamia vuosia. Kaverillani ei tule minkään asteista seisokkia, kun hän näkee minua vähäpukeisena tai alastomana saunassa. Kuitenkin, kun jossain vilahtaa nuorehkon naisen kroppaa, niin se tepsii, vaikka näkisi vain vilahdukselta. Sanomattakin selvää, miehen katse sytyttää naista. Vaikea on syttyä, kun näkee että mies ei näytä innostuvan minun varrestani eikä katse siihen osu. Tietysti sanoo päinvastaista, oikein ponnekkaasti, mutta ei kyllä siltä näytä.

Osaat varmasti näyttää ja olla seksikäs,Juttele ja flittaile miehesi nähden muiden miesten kanssa,luulen että alkaa oma vaimo kiinnostaa?

Viimeksi muokattu:

Enpä tiedä tuosta turtumisestakaan. Ex-mieheni jaksoi kyllä aina vaan innostua, kun vilauttelin vähän paikkoja. Yhdessä oltiin 30 vuotta. Tosi helposti seisokki, kun suihkussakin yhtä aikaa. Se tuntui tosi hyvälle naisena. Nykyinen mies samaa luokkaa kuin sinulla. Ollut itselleni aikomoinen pettymys. Naiseus ja itsetunto kärsinyt kovan kolauksen. Seksielämä muuten kyllä virkeää ja tyydyttävää. Olet oikeassa siinä, että miehen haluava katse ja se on siinä. Eipä paljon muuta esileikkiä tarvita. Itselläni ainakaan. Itse kyllä näytän kaikin tavoin, että pidän miestäni seksikkäänä ja haluttavana ja sanonkin sen. Saisipa samaa kohtelua itsekin.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä