J
jua
Vieras
Vauva tallaili ja tepasteli sylissäni tänään ja jalka osui häpykummun viereen, häpyliitoksen ja nivusen väliselle alueella, enemmän nivusiin päin. Se sattui sen verran, että päätin kokeilla mitä siellä oikein on ja pattihan sieltä löytyi. On enemmän siinä hävyn päällä, tuntuu luita ja ihan kuin siellä luiden välissä tuntuu pieni vuorenhuipun mallinen patti/alue, toisella puolella sellaista ei ole. Ei tunnu imusolmukkeita muualla, ei kaulassa, ei solisluissa. Ei näy päällepäin. Kipu tuntuu vaan painettaessa, on jossain siellä tosi syvällä, en esim. saa sitä nahkaa nostaessa liikkumaan vaan on ihan kuin kiinni luussa. Koolta on ehkä sentin kaksi. Voiko olla imusolmuke vai mikä lienee?
Mulla on vatsassa ja ulkoisissa häpyhuulissa ihottumaa, jonka oon repinyt unissani haavoille, voiskos johtua siitä? Oon menossa lääkärille muissa asioissa (ihottuman takia) parin viikon päästä, joten silloin voin totakin näyttää, mutta alkoi vaan ihmetyttämään mikä voisi olla, imusolmukkeita en kyllä ikinä ole tolla alueella tuntenut. Ja netistä surffatessa löytyy aina tosi kivoja tauteja.... Olisiko teillä ehdotuksia?
Mulla on vatsassa ja ulkoisissa häpyhuulissa ihottumaa, jonka oon repinyt unissani haavoille, voiskos johtua siitä? Oon menossa lääkärille muissa asioissa (ihottuman takia) parin viikon päästä, joten silloin voin totakin näyttää, mutta alkoi vaan ihmetyttämään mikä voisi olla, imusolmukkeita en kyllä ikinä ole tolla alueella tuntenut. Ja netistä surffatessa löytyy aina tosi kivoja tauteja.... Olisiko teillä ehdotuksia?