A
aijaiai
Vieras
Onks teil tehnyt kuin kipeetä,kun viisaudenhammas puhkee? Mä en jaksa tät särkyä, koko vasen puoli päästä ihan saa*nan kipee.
Ja eipä oo tietenkään särkylääkettä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:Juu, tiedän tunteen. Mulla on tälläkin hetkellä tuo viisaudenhammas tosi ärtynyt, enkä raskauden takia saa ottaa kuin Paracetamolia=lällylääke. Hammaslääkärissäkään eivät tee mitään ennen kuin olen lopettanut imettämisen. Monta kuukautta vielä kärsittävänä... |O
Alkuperäinen kirjoittaja Liina78:Alkuperäinen kirjoittaja Chantilly:Juu, tiedän tunteen. Mulla on tälläkin hetkellä tuo viisaudenhammas tosi ärtynyt, enkä raskauden takia saa ottaa kuin Paracetamolia=lällylääke. Hammaslääkärissäkään eivät tee mitään ennen kuin olen lopettanut imettämisen. Monta kuukautta vielä kärsittävänä... |O
Buranaa saa muuten ottaa tilapäisesti ohjeen mukaan, paitsi ei loppuraskaudessa. Oon joutunu itekin ottaa just samasta syystä. Tautisen kipee oli koko sen puolen hammaskalusto, mihin puhkes tu viisuri. Ja oli ISO, kahden tavallisen hampaan kokoinen.
Alkuperäinen kirjoittaja sisukasmami:multa on nypätty 3 viisuria pois jo, 4 ei oo viä vaivannu....kannat.mennä nypätyttään se pois,lakkaa kivut heti (tai seur.päivänä)
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Mulla on molemmat alaviisurit tulleet ihan ulos asti ja yläviisurit ovat kurkkimassa jo.
Kasvattelen rauhassa ja sitten vasta meen ottaan pois kun on kokonaan ulkona.
Kaks kertaa vuodessa tulehtuu per hammas ja kipu kestää noin viikon mulla.
En oo oikeest uskaltan ees mennä aikasemmin, ja mitä oon nähny ja kuullu, niin jos se joudutaan hajottaa ikenen sisälle se hammas, niin on kipeetä touhuu ja pitkä paraneminen.