ärhäkkä silmätulehdus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Hei, onko mitään vinkkejä jolla ärhäkkä silmätulehdus saataisiin häädettyä? Tipat ei tunnu tehoavan ja varmaankin on suunnattava uudestaan lääkäriin vaihtamaan tippoja mutta ajattelin vielä kysellä jotain kotikonsteja. Tippojen laittaminen vauvalle ja varsinkin taaperolle on yhtä tappelua mutta kovasti tulehdus pesii meillä vanhemmillakin vaikka tipat varmasti osuvat hyvin silmään.

Itse en ehkä uskaltaisi mennä kokeilemaan mutta eräs ruotsissa asuva tuttu kertoi että heidän pienellä meni ohi kahdessa päivässä vain huuhtelemalla kamomillateellä...:/ Meillä oli kanssa viimeksi niin ärhäkkä että vaati suun kautta antibioottikuurin.

Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:
Itse en ehkä uskaltaisi mennä kokeilemaan mutta eräs ruotsissa asuva tuttu kertoi että heidän pienellä meni ohi kahdessa päivässä vain huuhtelemalla kamomillateellä...:/ Meillä oli kanssa viimeksi niin ärhäkkä että vaati suun kautta antibioottikuurin.

Ok, kiitti vinkistä silti! Muistatko kuinka kauan käytitte tippoja ennen suun kautta otettavaa ab-kuuria?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silti Onnellinen:

Ok, kiitti vinkistä silti! Muistatko kuinka kauan käytitte tippoja ennen suun kautta otettavaa ab-kuuria?

Ei taidettu käyttää tippoja kuin ehkä 2-3 päivää ennen antibioottikuuria. Muista syistä oli lääkäriaika ja kysyin että eikös tippojen jo pitäisi vaikuttaa ja lääkäri oli mieltä että kyllä parissa päivässä pitäis alkaa vähän paranemaan. Ei sitten edes eri tippoja määrännyt vaan suoraan kuurin.

Yhteistyössä